۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
طوفان ووشوکاران ایران در قهرمانی جهان

تالوکاران جوان ایران در پایان روز سوم مسابقات قهرمانی جهان ووشو، به ۵ مدال (۳ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز) دست یافتند.

ایسنا: امروز (پنج‌شنبه) ۱۷ آذر ۱۴۰۱، در حالی سومین روز رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان جوانان ۲۰۲۲ - اندونزی پیگیری شد که ملی‌پوشان ایران در بخش تالوی مردان و زنان، عملکرد درخشانی داشته و به سه طلا و یک برنز دست یافتند.

نتایج تالوکاران ایران به شرح زیر رقم خورد:

در بخش تالوی پسران، یونس خدایی در فرم «نن دائو» با امتیاز ۹.۲۶ به مدال طلا دست یافت. در این فرم نماینده‌های کره جنوبی و مصر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش تالوی دختران، هستی صدیقی در فرم «نن دائو» با امتیاز ۹.۲۴ به مدال طلا دست یافت و قهرمان جهان شد. در این فرم ورزشکارانی از هنگ‌کنگ و مالزی به ترتیب دوم و سوم شدند. 

هم‌چنین در فرم «نن گوئن» بخش زنان، نازنین بازدار از ایران با امتیاز ۸.۹۹ مدال طلا را ازآن خود کرد و نمایندگان هنگ‌کنک و چین، به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش پسران، شاهین بنی‌طالبی در فرم «نن گوئن» به همراه نماینده هنگ‌کنگ سوم شد و به مدال برنز دست یافت. در این فرم ورزشکاران مالزی و اندونزی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.

امروز (پنج‌شنبه) نیز حدیث امیری در «گوئن شو»، حسین قبله‌نما در «گوئن شو» و رامتین سیاه مشته‌ای و سامیار صادقی در «چانگ چوان» به اجرای فرم پرداختند که موفق به کسب مدال نشدند.

پیش از این نیز در مسابقات روز گذشته، نازنین بازدار در فرم نانچوان به مدال نقره رسیده بود.

سانداکاران ایران نیز بعد از ظهر امروز به مصاف رقیبان خود می‌روند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها