۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی برابر ذوب آهن از تغییر و تحولات تیمش صحبت کرد.

یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهارکرد: این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم و آن را به هواداران تقدیم می‌کنم. بازی خوبی در مجموع بود و سه امتیاز خیلی ارزشمندی گرفتیم.

وی افزود: نیمه اول نیمه سختی برای ما بود و حریف خیلی خوب دفاع کرد و از انتقال دفاع به حمله عملکرد خوبی داشت و بازی را برای ما سخت کرده بود. نیمه دوم متفاوت بود. بازی یکطرفه شده بود. بازیکنان ما توانستند هم به بازی سرعت بدهند و هم از موقعیتی که به‌دست آمد خوب استفاده کنند و می‌توانستیم به گل هایمان هم اضافه کنیم.

وی افزود: نیمه دوم خیلی نیمه خوبی برای ما بود. بازیکنان جانشین تاثیرات خود را گذاشتند. بازیکنان ما تمرکز خوبی برای برد گذاشتند و به آنها تبریک می‌گویم زیرا ۹۰ دقیقه پرفشاری را پشت سرگذاشتند. بازیکنان تحت فشار زیادی هستند که بتوانند نتیجه بگیرند. ان شاءالله بتوانیم همین روند را در بازی‌های بعدی ادامه بدهیم.

*جدایی سیامک نعمتی از پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس در مورد غیبت سعید صادقی، مهدی عبدی و نعمتی در فهرست پرسپولیس گفت: صادقی مصدومیت دارد و عبدی هم قبل از مسابقه مریض شد و سیامک هم از ما جدا شده و دنبال تیم بعدی‌اش است.

*نمی خواهم زیاد درباره جدایی نعمتی صحبت کنم

سرمربی پرسپولیس در مورد دلیل جدایی نعمتی و اینکه جدایی او به درخواست خودش بوده یا کادرفنی نخواسته است گفت: نمی‌خواهم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم. در هر صورت گاهی بازیکنان بالا و پایین دارند و تیم عوض می‌کنند یا کادرفنی می‌خواهد این اتفاق رخ بدهد، فوتبال حرفه‌ای همین است. سیامک هم در مدت زمانی که در تیم ما بود. عملکرد خوبی از نظر فنی و اخلاقی داشت ولی شرایط متاسفانه برایش طوری رقم خورد که در نهایت از تیم ما جدا شد و برایش آرزوی موفقیت دارم.

*پاکدل بازیکن بااخلاق و فنی بود

گل ‌محمدی در مورد جدایی پاکدل گفت: از او هم تشکر می‌کنم بازیکن بااخلاق و فنی بود و هرچه در وجودش داشت در بازی می‌گذاشت. از حامد هم تشکر می‌کنم.

*از عملکرد دیاباته راضی هستم

وی در مورد اینکه از عملکرد دیاباته راضی بود، گفت: بله خودش را در موقعیت خوب قرار داد و در توپ‌های بلند هم تاثیرگذار بود در مجموع عملکردش خوب بود.

* مشکلاتمان نبود، فصل پیش هم قهرمان می‌شدیم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه تغییراتی در تیم ایجاد کردید که هر هفته اختلاف امتیازی‌اش با سایر تیم‌ها بیشتر می‌شود، گفت: عملکرد ما در فصل گذشته تحت تاثیر مشکلات زیادی بود هم در مورد جذب بازیکن و هم در بحث بازیکنانی که از تیم ما جدا شدند که سه چهار نفرشان ملی پوش بودند. شرایط مالی واقعا سختی داشتیم و شرایط طبیعی برای کار کردن نبود. پنجره‌مان بسته بود نمی‌خواهم زیاد در موردش صحبت شد.

وی افزود: ولی با همه مشکلاتی که داشتیم بازهم نایب قهرمان شدیم. اگر یکی از این مشکلات نبود بازهم می‌توانستیم قهرمان شویم.