۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

در برنامه زنگ پایان امروز همراه با سینا رهبرشهلان، کارشناس بازار سرمایه به بررسی شرایط جاری بورس، روند صنایع مختلف بازار سرمایه و چشم‌انداز کلی آن پرداختیم.

بورس تهران آخرین روزکاری هفته را مانند روز گذشته با فشار فروش و عرضه‌ها آغاز کرد اما رفته رفته از شتاب این عرضه‌ها کاسته شد و باز هم در برخی صنایع و نمادها شاهد برتری نسبی خریداران به فروشندگان بودیم. نماگرهای اصلی بازار سرمایه در خلاف جهت یکدیگر حرکت کردند، شاخص کل بورس طی معاملات امروز در نهایت کار خود را با یک کاهش ۰.۴۷ درصدی به پایان رساند تا دومین روز منفی متوالی بورس در سال ۱۴۰۲ رقم بخورد. در سمت دیگر اما شاخص هم‌وزن با وجود اینکه در ابتدای بازار در محدوده منفی کار خود را آغاز کرده بود، در نهایت به واسطه معاملات خوب کوچکترهای بازار با یک افزایش ۰.۷۸ درصدی همراه شد. ارزش معاملات خرد سهام اما همچنان اعداد بالایی را تجربه می‌کند و در محدوده مناسبی قرار دارد و طی روز جاری نیز عدد ۱۴۰۱۲ میلیارد تومان را به ثبت رساند و از سوی دیگر ورود پول اشخاص حقیقی به بازار سهام پس از یک روز توقف از سر گرفته شد و حقیقی‌ها ورود پول ۵۵۹ میلیارد تومانی را ثبت کردند.

در برنامه زنگ پایان امروز همراه با سینا رهبرشهلان، کارشناس بازار سرمایه به بررسی شرایط جاری بورس، روند صنایع مختلف بازار سرمایه و چشم‌انداز کلی این بازار پرداختیم.