برنامه کامل شمارش معکوس 27 فروردین 1402

مسیر بورس با تئوری دلارزدایی

همراه با مهدی دلبری کارشناس ارشد بازار سرمایه و مهدیه علیجانی کارشناس بازار سرمایه
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

بورس تهران امروز بار دیگر یکی از روزهای خاص خود را پشت سر گذاشت و توانست با همراهی تمامی صنایع و سهام، معاملات بسیار سبز و مثبتی را پشت سر بگذارد به طوری که در انتهای بازار، ۹۷ درصد نمادها در محدوده مثبت قرار داشتند و تنها شاهد ۲۳ نماد منفی در چرخه معاملات بودیم.

بورس تهران امروز بار دیگر یکی از روزهای خاص خود را پشت سر گذاشت و توانست با همراهی تمامی صنایع و سهام، معاملات بسیار سبز و مثبتی را پشت سر بگذارد به طوری که در انتهای بازار، ۹۷ درصد نمادها در محدوده مثبت قرار داشتند و تنها شاهد ۲۳ نماد منفی در چرخه معاملات بودیم. شاخص کل بورس طی بازار امروز توانست رشد ۳.۴ درصدی را تجربه کند و خود را به نزدیکی محدوده ۲.۲۵۴ میلیون واحدی برساند. در سمت مقابل شاخص هم‌وزن نیز روز خوبی را سپری کرد و افزایش ۳.۸۷ درصدی را به ثبت رساند. ارزش معاملات خرد سهام نیز که همچنان در سطوح قابل قبولی قرار دارد، امروز نیز عدد ۱۶۵۶۹ را ثبت کرد و از سمت دیگر شاهد ورود پول خوب ۲۳۴۶ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم که بیشترین مقدار از شهریور سال ۹۹ تا کنون بوده است.

در شمارش معکوس امروز همراه با مهدی دلبری، کارشناس ارشد بازار سرمایه، به بررسی آینده بورس با ذهنیت حاکم بر اقتصاد کشور پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز همراه با مهدیه علیجانی، کارشناس بازار سرمایه به بررسی معاملات بورس کالا در هفته گذشته پرداختیم.