۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری،   از افزایش۶۶درصدی سود خالص  شرکت درسال ۱۴۰۱نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل ازروابط عمومی شرکت ورق‌ خودروچهارمحال و بختیاری، حمید شجاعی ضمن ارایه گزارش فعالیت هیات مدیره به مجمع، افزایش۶۶درصدی سود خالص، رشد ۲۱درصدی فروش محصولات درسال ۱۴۰۱نسبت به سال ۱۴۰۰ و تولید ۲۵۳هزار تن ورق گالوانیزه را از اقدامات و دستاوردهایی  این شرکت برشمرد.

 وی افزود: امید است شرکت ورق خودرو با تداوم برنامه ریزی های دقیق و حمایت های شرکت فولاد مبارکه درسال مهار تورم و رشد تولید بتواند به دستاوردهای بیشتری دست یابد.

مجمع عمومی سالیانه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به ریاست عباس اکبری محمدی معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه و باحضور اکثریت سهامداران، اعضای هیات مدیره، حسابرس وبازرس قانونی شرکت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مقرر شد ۴۵درصد از سود قابل تقسیم بین سهامداران توزیع شود. و همچنین گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت ارایه و مورد تصویب مجمع قرار گرفت و موسسه حسابرسی رایمند و همکاران بعنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی ۱۴۰۲ انتخاب شدند.

درپایان عباس اکبری محمدی معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های فولاد مبارکه و رییس مجمع اقدامات صورت گرفته در این شرکت را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با تلاش هرچه بیشتر شاهد پیشرفت روزافزون این مجموعه باشیم.