۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

با حضور رضا علوی رییس هیات مدیره سبدگردان داریک و سعید واشقانی فراهانی رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس

فردای اقتصاد- شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات روز سه شنبه با افت ۱.۲۷ درصدی مواجه شد و در نهایت تا سطح ۲ میلیون و ۱۶۸ هزار واحدی عقب نشینی کرد. امروز ۵۴۰ میلیارد تومان پول حقیقی از گردونه معاملات بازار خارج شد و صندوق های سرمایه گذاری نظیر درآمد ثابت و مختلط فقط موفق به جذب ۱۴۲ میلیارد تومان جریان نقد شدند. صندوق های سهامی ۳۰ میلیارد تومان خروج پول را در بازار امروز به ثبت رساندند.

آن طور که به نظر می رسد در فضای معاملاتی بازار سهام، سرمایه گذاران وزن قابل توجهی به نامه ای که در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت خوراک گازی پتروشیمی ها به سطح ۷ هزار تومان منتشر شده است، داده اند.

امروز در برنامه بورسان، رضا علوی رییس هیات مدیره سبدگردان داریک اتفاقات روز بازار و راهبرد معامله گری در کلاس های مختلف دارایی را تشریح کرد. در ادامه سعید واشقانی فراهانی رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس در خصوص مجامع شرکت ها، نحوه واکنش سازمان بورس به نامه جدید در حوزه قیمت خوراک گازی پتروشیمی ها و نوع برخورد با متخلفان پرداخت.