۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: وضعیت ذخایر مرغ و گوشت منجمد استان به میزانی نیست که بتوانیم توزیع داشته باشیم.

ایسنا: حمید بدوی در نشست کارگروه تنظیم بازار خوزستان که امروز ۲۲ آذرماه در محل استانداری برگزار شد، در خصوص توزیع گوشت و مرغ منجمد در خوزستان اظهار کرد: واردات گوشت و مرغ منجمد، ذخایر را به حدی نرسانده است که بتوانیم این محصولات را توزیع کنیم.

وی افزود: پیگیری‌های مختلفی انجام شده اما گشایشی اتفاق نیفتاده است تا بتوانیم ذخایر را به میزانی برسانیم تا توزیع داشته باشیم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: برای مهار قیمت مرغ باید قیمت گوشت را مهار کرد زیرا وقتی مردم نمی‌توانند گوشت خریداری کنند به سراغ مرغ می‌آیند و از این رو قیمت افزایش می‌یابد.

علی محمد رحمانی قائم مقام سازمان صمت خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: شهرداری‌ها هیچ نقشی در تنظیم بازار خوزستان و اهواز ندارند و باید این مسئله اصلاح شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حدود ۳۰ بازارچه در اهواز وجود دارد که فقط برای فروش پوشاک و دیگر اقلام است اما مواد غذایی به ویژه اقلام تنظیم بازاری در این بازارچه‌ها به فروش نمی‌رسد.

قائم مقام سازمان صمت خوزستان گفت: برای توزیع بسیاری از اقلام مثل مرغ و گوشت به بازارچه‌ها و مکان‌های فیزیکی در شهر نیاز داریم اما محلی برای عرضه نیست.

رحمانی ادامه داد: در اهواز نیاز به بازارچه‌هایی داریم که بتوانیم از طریق آنها اقلام تنظیم بازاری را عرضه کنیم اما شهرداری هیچ نقشی در تنظیم بازار ندارد.

برچسب‌ها