برنامه کامل شمارش معکوس ۱۸ دی ۱۴۰۱

آخرین تحولات پارکینگ بورسی‌ها

همراه با افشین جاوید کارشناس بازار سرمایه
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

شاخص کل با رشد ۱۸، ۹۴۱ واحدی (معادل ۱.۲ درصد) در آستانه شکست مقاومت روانی ۱‌.۶ میلیون واحدی قرار گرفت و در نهایت عدد یک میلیون و ۵۹۸ هزار واحدی را در پایان ثبت کرد. شاخص هم‌وزن که نماینده سهام کوچکتر بازار است اما شرایط بهتری داشت و با رشد ۱.۸۹ درصدی همراه شد.

شاخص کل با رشد ۱۸، ۹۴۱ واحدی (معادل ۱.۲ درصد)   در آستانه شکست مقاومت روانی ۱‌.۶ میلیون واحدی قرار  گرفت و در نهایت عدد یک میلیون و ۵۹۸ هزار واحدی را در پایان ثبت کرد. شاخص هم‌وزن که نماینده سهام کوچکتر بازار است اما شرایط بهتری داشت و با رشد ۱.۸۹ درصدی همراه شد.

ارزش معاملات خرد سهام در روز کاری گذشته در کانال ۸ هزار میلیارد تومانی قرار گرفت و در نهایت عدد ۸، ۵۸۳ میلیارد تومانی را به ثبت رساند. در بین صنایع خودرو و قطعات، بانک و شیمیایی و در بین نمادها خودرو، پالایش و خساپا بیشترین ارزش معاملات را داشتند.  در روز قبل شاهد ورود پول اشخاص حقیقی به بازار سهام بودیم و در نهایت حدود ۷۰۹ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار اتفاق افتاد.

در بخش اول برنامه امروز میزبان افشین جاوید، کارشناس بازار سرمایه بودیم و به بررسی بازار اوراق بدهی و صندوق های درآمد ثابت در هفته گذشته پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز همراه با مهدیه علیجانی، کارشناس بازارسرمایه به بررسی بورس کالا در هفته گذشته پرداختیم.