برنامه کامل شمارش معکوس ۱۸ دی ۱۴۰۱

آخرین تحولات پارکینگ بورسی‌ها

همراه با افشین جاوید کارشناس بازار سرمایه
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
آخرین تحولات پارکینگ بورسی‌ها

شاخص کل با رشد ۱۸، ۹۴۱ واحدی (معادل ۱.۲ درصد) در آستانه شکست مقاومت روانی ۱‌.۶ میلیون واحدی قرار گرفت و در نهایت عدد یک میلیون و ۵۹۸ هزار واحدی را در پایان ثبت کرد. شاخص هم‌وزن که نماینده سهام کوچکتر بازار است اما شرایط بهتری داشت و با رشد ۱.۸۹ درصدی همراه شد.

شاخص کل با رشد ۱۸، ۹۴۱ واحدی (معادل ۱.۲ درصد)   در آستانه شکست مقاومت روانی ۱‌.۶ میلیون واحدی قرار  گرفت و در نهایت عدد یک میلیون و ۵۹۸ هزار واحدی را در پایان ثبت کرد. شاخص هم‌وزن که نماینده سهام کوچکتر بازار است اما شرایط بهتری داشت و با رشد ۱.۸۹ درصدی همراه شد.

ارزش معاملات خرد سهام در روز کاری گذشته در کانال ۸ هزار میلیارد تومانی قرار گرفت و در نهایت عدد ۸، ۵۸۳ میلیارد تومانی را به ثبت رساند. در بین صنایع خودرو و قطعات، بانک و شیمیایی و در بین نمادها خودرو، پالایش و خساپا بیشترین ارزش معاملات را داشتند.  در روز قبل شاهد ورود پول اشخاص حقیقی به بازار سهام بودیم و در نهایت حدود ۷۰۹ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار اتفاق افتاد.

در بخش اول برنامه امروز میزبان افشین جاوید، کارشناس بازار سرمایه بودیم و به بررسی بازار اوراق بدهی و صندوق های درآمد ثابت در هفته گذشته پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز همراه با مهدیه علیجانی، کارشناس بازارسرمایه به بررسی بورس کالا در هفته گذشته پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha