۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱

طی ۹ماه جاری در سطح شهرستان قزوین ۵۰۱مجوز مشاغل خانگی صادر شده است که نشان می‌دهد دولت عزم جدی در حمایت از مشاغل خانگی دارد.

خبرآنلاین: عباس کاظمی، فرماندار قزوین در آیین افتتاح نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان اظهار کرد: اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت سیزدهم است، با توسعه و حمایت از مشاغل خانگی می‌توانیم میزان اشتغال را افزایش دهیم؛ زنان کارآفرین با سرمایه حداقلی شروع به کار و اغلب محصولات با کیفیتی تولید می‌کنند.

او افزود: عدم توان عرضه و نداشتن دانش بازاریابی یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که مشاغل خانگی با آن روبه‌رو هستند، برگزاری نمایشگاه‌ها فرصتی برای معرفی این محصولات و ارائه آموزش‌های لازم برای بازاریابی در حوزه مشاغل خانگی است.

کاظمی یادآور شد: حمایت از مشاغل خانگی دارای اهمیت است، ضمن این که ما باید برای راه‌اندازی مشاغل خانگی برنامه داشته باشیم و لازم است آموزش‌های لازم در حوزه شناسایی بازار و چگونگی فروش به افراد فعال در حوزه مشاغل خانگی ارائه شود تا بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب، بسته‌بندی چشمگیر و کیفیت ممتاز عرضه کنند تا دیگر مشکل فروش نداشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: طی ۹ماه جاری در سطح شهرستان قزوین ۲۸۸فقره تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ ۲۹میلیارد و ۵۰۰میلیون پرداخت و ۵۰۱مجوز مشاغل خانگی صادر شده است که نشان می‌دهد دولت عزم جدی در حمایت از مشاغل خانگی دارد.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه که با حمایت امور بانوان فرمانداری قزوین و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین برگزار شده است، ۴۰زن هنرمند قزوینی محصولات تولیدی خود در حوزه‌های صنایع دستی، پوشاک، فرش، مواد غذایی، کیف و کفش، گیاهان دارویی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۶دی ماه همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر در سعدالسلطنه میزبان علاقمندان است.

برچسب‌ها