۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
حمایت ویژه دولت از این مشاغل

طی ۹ماه جاری در سطح شهرستان قزوین ۵۰۱مجوز مشاغل خانگی صادر شده است که نشان می‌دهد دولت عزم جدی در حمایت از مشاغل خانگی دارد.

خبرآنلاین: عباس کاظمی، فرماندار قزوین در آیین افتتاح نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان اظهار کرد: اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت سیزدهم است، با توسعه و حمایت از مشاغل خانگی می‌توانیم میزان اشتغال را افزایش دهیم؛ زنان کارآفرین با سرمایه حداقلی شروع به کار و اغلب محصولات با کیفیتی تولید می‌کنند.

او افزود: عدم توان عرضه و نداشتن دانش بازاریابی یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که مشاغل خانگی با آن روبه‌رو هستند، برگزاری نمایشگاه‌ها فرصتی برای معرفی این محصولات و ارائه آموزش‌های لازم برای بازاریابی در حوزه مشاغل خانگی است.

کاظمی یادآور شد: حمایت از مشاغل خانگی دارای اهمیت است، ضمن این که ما باید برای راه‌اندازی مشاغل خانگی برنامه داشته باشیم و لازم است آموزش‌های لازم در حوزه شناسایی بازار و چگونگی فروش به افراد فعال در حوزه مشاغل خانگی ارائه شود تا بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب، بسته‌بندی چشمگیر و کیفیت ممتاز عرضه کنند تا دیگر مشکل فروش نداشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: طی ۹ماه جاری در سطح شهرستان قزوین ۲۸۸فقره تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ ۲۹میلیارد و ۵۰۰میلیون پرداخت و ۵۰۱مجوز مشاغل خانگی صادر شده است که نشان می‌دهد دولت عزم جدی در حمایت از مشاغل خانگی دارد.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه که با حمایت امور بانوان فرمانداری قزوین و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین برگزار شده است، ۴۰زن هنرمند قزوینی محصولات تولیدی خود در حوزه‌های صنایع دستی، پوشاک، فرش، مواد غذایی، کیف و کفش، گیاهان دارویی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۶دی ماه همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر در سعدالسلطنه میزبان علاقمندان است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها