۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

کالاهای رسوبی ۱۵ تا ۲۰ساله در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تعیین‌تکلیف شدند، اما هنوز سرنوشت دو دسته از خودروها و موتورسیلکت‌های بالا و زیر ۲۵۰ سی‌سی مشخص نیست.

فردای اقتصاد: مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در یک سال گذشته کالاهای رسوبی ۱۵ الی ۲۰سال گذشته، در انبارها تعیین تکلیف شده است، گفت: خودروهای بالای ۲۵۰۰سی‌سی امکان فروش از طریق مزایده را ندارد و خودروهای قاچاق زیر ۲۵۰۰سی‌سی در شرایط فعلی طبق مکاتبه وزارت صنعت، معدن و تجارت امکان شماره‌گذاری ملی ندارد، بنابراین از طریق مزایده نمی‌توانیم فروش داشته باشیم.

به گزارش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سیدعبدالمجید اجتهادی در بازدید دادستان تهران از انبارهای اموال تملیکی، اظهار کرد: موتورسیکلت‌های ۲۵۰سی‌سی قابلیت فروش به صورت عموم را ندارد و در موتورسیکلت‌های زیر ۲۵۰سی‌سی مشکل فروش از طریق مزایده را نداریم، ولی عمده موتورسیکلت‌های موجود در اموال تملیکی بالای ۲۵۰سی‌سی است.

در این میان، دادستان تهران در راستای تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌های موجود در سازمان اموال تملیکی خطاب به رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: پیشنهادات خود را اعلام کنید تا پیگیرها و تصمیم گیرهای لازم را اتخاذ کنیم تا تعیین تکلیف این کالاها نیز صورت گیرد.