۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
کدام خودروهای رسوبی به مزایده نمی‌رود؟

کالاهای رسوبی ۱۵ تا ۲۰ساله در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تعیین‌تکلیف شدند، اما هنوز سرنوشت دو دسته از خودروها و موتورسیلکت‌های بالا و زیر ۲۵۰ سی‌سی مشخص نیست.

فردای اقتصاد: مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در یک سال گذشته کالاهای رسوبی ۱۵ الی ۲۰سال گذشته، در انبارها تعیین تکلیف شده است، گفت: خودروهای بالای ۲۵۰۰سی‌سی امکان فروش از طریق مزایده را ندارد و خودروهای قاچاق زیر ۲۵۰۰سی‌سی در شرایط فعلی طبق مکاتبه وزارت صنعت، معدن و تجارت امکان شماره‌گذاری ملی ندارد، بنابراین از طریق مزایده نمی‌توانیم فروش داشته باشیم.

به گزارش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سیدعبدالمجید اجتهادی در بازدید دادستان تهران از انبارهای اموال تملیکی، اظهار کرد: موتورسیکلت‌های ۲۵۰سی‌سی قابلیت فروش به صورت عموم را ندارد و در موتورسیکلت‌های زیر ۲۵۰سی‌سی مشکل فروش از طریق مزایده را نداریم، ولی عمده موتورسیکلت‌های موجود در اموال تملیکی بالای ۲۵۰سی‌سی است.

در این میان، دادستان تهران در راستای تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌های موجود در سازمان اموال تملیکی خطاب به رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: پیشنهادات خود را اعلام کنید تا پیگیرها و تصمیم گیرهای لازم را اتخاذ کنیم تا تعیین تکلیف این کالاها نیز صورت گیرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار