برنامه کامل شمارش معکوس ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

بورس چگونه ضربه‌گیر تورم خواهد شد؟

همراه با علی صادقین پژوهشگر اقتصادی و مدرس دانشگاه
۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

بورس تهران روز معاملاتی گذشته را متعادل و سبز پشت سر گذاشت و بار دیگر شاهد افزایش نماگرهای تالار شیشه‌ای بودیم که نشان از عدم تمایل بازار سهام به کاهش قیمت دارد.

بورس تهران روز معاملاتی گذشته را متعادل و سبز پشت سر گذاشت و بار دیگر شاهد افزایش نماگرهای تالار شیشه‌ای بودیم که نشان از عدم تمایل بازار سهام به کاهش قیمت دارد. شاخص کل بورس طی معاملات روز دوشنبه پس از یک دوره عرضه کوتاه در ابتدا، در نهایت کار خود را با یک افزایش ۰.۶۲ درصدی به پایان رساند و در محدوده ۲.۲۸۹ میلیون واحدی قرار گرفت و در سمت مقابل بار دیگر شاهد جهش بیشتر شاخص هم‌وزن بودیم و نماگر به نمایندگی از سهام کوچکتر بازار توانست رشد ۱.۳ درصدی را رقم بزند. ارزش معاملات خرد سهام در بازار روز گذشته عدد ۱۷۴۵۰ میلیارد تومانی را به ثبت رساند که همچنان در سطوح قابل قبولی قرار دارد و همچنین شاهد ورود پول ۸۸۸ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم تا چرخه ورود پول به بازار در جهت مثبت ادامه داشته باشد.

در برنامه شمارش معکوس امروز، میزبان علی صادقین، پژوهشگر اقتصادی و مدرس دانشگاه بودیم و به بررسی تاثیر رشد بورس بر اقتصاد کشور پرداختیم.

برچسب‌ها