۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
میانگین حقوق بازنشستگان چقدر شد؟

میانگین حقوق در سال ۱۴۰۰، هفت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان بود که ابتدای سال ۱۴۰۱ به هفت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید و با مصوبه اخیر ترمیم حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری، به ۹ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

ایسنا: معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری آخرین وضعیت دریافتی حقوق بازنشستگان را اعلام و اظهار کرد: میانگین حقوق در سال ۱۴۰۰، هفت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان بود که ابتدای سال ۱۴۰۱ به هفت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید و با مصوبه اخیر ترمیم حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری، ۹ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان شد.

اکبر شیرمحمدی، با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۶۳۰ هزار بازنشسته، مشترک صندوق بازنشستگی کشوری هستند اظهار کرد: براساس آمار تفکیک شده حقوق‌بگیران صندوق در پایان شهریورماه سال جاری، استان تهران با ۳۱۸ هزار و ۸۷۶ نفر دارای بیشترین و استان ایلام با ۱۳ هزار و ۱۸۳ نفر دارای کمترین میزان حقوق‌بگیر از صندوق بازنشستگی کشوری است.

وی افزود: میانگین حقوق در سال ۱۴۰۰، هفت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان بود که ابتدای سال ۱۴۰۱ به هفت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید و با مصوبه اخیر ترمیم حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری، به ۹ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    با مصوبه اخیر ترمیم حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری، به ۹ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است. این آمار ارقام دروغین را چطور میتوانید به خورد مردم بدهید حداکثر حقوق ومزایای یک معلم بازنشسته7400000تومان هست بعداز کسری مبلغی به 7200000توامن میرسد خداوند شما ها را بااین دروغگوی نخواهد بخشید
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    بنده با ۱۶ سال بازنشسته شدم حقوقم مبلغ ۳۱۶۰۰۰۰ تومنه بایدحقوقم بایداین باشه
  • حسینی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    همش بی عدالتی تو این کشور هست بنده کارمند بازنشسته سازمان اب قزوین کشوری با سی سال سابقه شده شش ملیون نهصد. این ماه حق عایله مندی رو هم ندادن این جمهوری ..زمان قبل انقلاب همه چی خوب بود

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها