۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
ساچمه‌ها از سر امیرحسین ۱۵ ساله درآورده شدند؟ + عکس

دکتر ۲ساچمه را توانست دربیاورد و ۴ساچمه را نتوانست و اعلام کرد به بررسی‌های بیشتر نیاز دارد. آزمایش‌های دیگری نیز تجویز شده که در روزهای آینده صورت می‌گیرد.»

اعتماد: با گذشت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، روز جمعه برای امیرحسین بسیار متفاوت آغاز شد. روزی که در آن امیرحسین به زندگی عادی خود بازگشت، دوستانش را دید و به محل کارش سر زد. الهام نجف مادر او روز جمعه  گزارشی از وضعیت سلامتی امیرحسین و حال و هوای این جوان را ارایه کرد.او گفت: «پنجشنبه امیرحسین را به بیمارستان منتقل کردیم و دکتر ۲ساچمه را توانست دربیاورد و ۴ساچمه را نتوانست و اعلام کرد به بررسی‌های بیشتر نیاز دارد. آزمایش‌های دیگری نیز تجویز شده که در روزهای آینده صورت می‌گیرد.»
«امیرحسین رحیمی پسر ۱۵ساله زندانی در کانون با مساعدت مسوولان قضایی آزاد شد.» این خبری است که راس ساعت ۱۱و۳۵ دقیقه پنجشنبه ۲۴آذر برای نخستین‌بار از طریق صفحه مجازی روزنامه اعتماد و خبرنگاران این رسانه بازتاب پیدا کرد. خبری که بازتاب‌های فراوانی در کشور پیدا کرده و موجی از شادی و نشاط را در فضای عمومی جامعه ایجاد کرد. مردم با بازنشر این خبر از همه دست‌اندرکارانی که باعث شدند، این نوجوان به محیط خانواده بازگردد، قدردانی کرده و اظهار امیدواری می‌کردند که این روند رافت، برای سایر زندانیان دربند و افرادی که بنا به دلایل گوناگون زندانی شده‌اند، ادامه پیدا کند. 


ساچمه‌ها از سر امیرحسین ۱۵ ساله درآورده شدند؟ + عکس

ساچمه‌ها از سر امیرحسین ۱۵ ساله درآورده شدند؟ + عکسساچمه‌ها از سر امیرحسین ۱۵ ساله درآورده شدند؟ + عکس

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    کی دلش اومده به سر یک بچه 6 بار شلیک کنه ؟
  • هاشم IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    چرا در بازداشت گلوله ها را خارج نکردند قوه به اصطلاح عدلیه چه میکنید اگر از توانتان خارج و تحت اوامر لباس شخصی هستید و باید دستورات نیروهای به اصطلاح امنیتی را اجرا کنید به مردم رجوع کنید و واقعیت رو بگید.

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها