۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
سرشماری جمعیت از این شهر آغاز شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه سرشماری آزمایشی ثبتی "مبنا" در سه شهر پیشوا، پردیس و پرند آغاز شده است، گفت: ساکنان این شهرها تا پایان دی‌ماه فرصت دارند تا برای اعلام نشانی و کدپستی خود و ثبت مشخصات خود و اعضای خانوار از طریق پایگاه سازمان ثبت احوال اقدام کنند.

ایسنا: علاء الدین ازوجی در تشریح روند اجرای سرشماری آزمایشی ثبتی "مبنا" گفت: سرشماری آزمایشی ثبتی مبنا با هدف بهره مندی از فناوری‌های نوین و عبور از روش‌های سنتی در جمع آوری اطلاعات در دی ماه امسال آغاز شده است.

وی افزود: این سرشماری کاملا رایگان است و شهروندان شهرهای پیشوا، پردیس و پرند تا پایان دیماه فرصت دارند برای اعلام نشانی و کدپستی خود با مراجعه به سایت تغییر نشانی سازمان ثبت احوال به آدرس https://www.ncr.ir/changeAddress نسبت به ثبت مشخصات خود و اعضای خانوارشان در پایگاه یادشده اقدام نمایند. البته ساکنان این شهرها باید توجه داشته باشند که اطلاعات خود را فقط در سامانه سازمان ثبت احوال، ثبت کنند و هیچگونه مراجعه حضوری به درب منازل انجام نمی‌شود. به این ترتیب سرشماری فقط از طریق ثبت اطلاعات خانوارها در سامانه اینترنتی یادشده خواهد بود.

وی تاکید کرد: در آینده، سرشماری آزمایشی در شهرهای دیگر استان تهران نیز انجام خواهد شد. اجرای این سرشماری در استان تهران با هدایت مرکز آمار ایران و با هماهنگی و همکاری استانداری تهران، سازمان مدیریت و برنامه استان تهران، فرمانداری شهرستان‌های پردیس، رباط کریم و پیشوا و همچنین مشارکت شهرداری‌های پردیس، پرند و پیشوا انجام می شود و شرکت پست استان هم همکاری تنگاتنگ و مشارکت جدی در اجرای این سرشماری دارد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها