۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
لغو پروازهای تهران-یاسوج به خاطر ۵۰۰ هزار تومان؟

مدیر فرودگاه یاسوج می‌گوید: شرکت هواپیمایی پارس‌ایر توقع دارد نرخ بلیت پروازهای تهران ـ یاسوج از ۸۴۰هزار تومان به یک‌ میلیون و ۳۰۰هزار تومان افزایش یابد که به‌ دلیل عدم موافقت سازمان هواپیمایی کشوری، پروازهایش را لغو کرده است.

تسنیم: مدیر فرودگاه یاسوج می‌گوید: با وجود بین‌المللی شدن فرودگاه یاسوج و مناسب بودن شرایط برای تعریف پروازهایی به‌ مقصد جدید، اما پروازهای تهران و بالعکس از ۶ روز در هفته به دو روز کاهش یافته است.

عنایت انصاری مدیر فرودگاه یاسوج در این زمینه به تسنیم گفت: شرکت هواپیمایی پارس‌ایر در نامه‌ای اعلام کرده با توجه به پایین بودن نرخ مصوب بلیط مسیر تهران به یاسوج و بالعکس دچار ضرر و زیان شده و دو پرواز خود را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه باطل کرده است.

وی با اشاره به اینکه نرخ مصوب هم‌اکنون ۸۴۰ هزار تومان است، ابراز کرد: این شرکت توقع دارد این نرخ از طرف سازمان هواپیمایی کشوری به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برسد و به‌ دلیل عدم موافقت سازمان با افزایش قیمت فعلاً پروازها را باطل کرده است. هم‌اکنون در هفته روزهای شنبه و چهارشنبه هواپیمایی ماهان در مسیر تهران فعال است.

وی با بیان اینکه مسئولان کشوری وعده داده‌اند از این ماه پروازها دوباره روزانه شود گفت: برقراری پرواز یکی از مطالبات بحق مردم یک استان است که باید توسط نمایندگان مردم در مجلس، مدیران ارشد استان از سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه و شهرسازی و دولت مطالبه شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها