۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
ماجرای صف‌های بنزین و نان مردم این شهر را کلافه کرد

نماینده مردم خاش در مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: آیا می‌دانید در سیستان و بلوچستان مردم مجبورند برای نان ۳ ساعت و برای سوخت ۳ کیلومتر در صف معطل بمانند.

خانه ملت: اسماعیل حسین زهی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۱۱ دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی می‌دانید در استان سیستان و بلوچستان چه می‌گذرد و در جریان هستید صف‌های نان چیزی حدود ۳ ساعت طول می‌کشد و برای سوخت  ۳ کیلومتر صف وجود دارد.

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار است یک عنایت ویژه‌ای به استان سیستان و بلوچستان داشته باشید، با توجه به سرشماری سال ۹۵ و جمعیت شناور استان، سهمیه آرد استان بسیار کم است و نیاز است در این خصوص بازنگری شود. همچنین با توجه به نیاز مردم به نفت سفید و با توجه به گذشت دو ماه از فصل سرما هیچ‌گونه سوختی به شهروندان منطقه سرد استان داده نشده است.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: از ایشان درخواست دارم حتماً سهمیه آرد استان را بیشتر کند چرا که مردم استان نه برنجی دارند و نه قوت غالب دیگری./

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها