۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
طالبان تانکرهای ایران را پس نزد؟

محمدمهدی جوانمرد قصاب مشاور اقتصادی نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در امور افغانستان درباره انتشار خبری مبنی بر برگشت ۲۶ تانکر حامل سوخت بی‌کیفیت به ایران از سوی طالبان گفت: این موضوع صحیح نیست و تکذیب می‌شود. این کامیون‌ها مربوط به بار ترانزیتی از کشور عراق به مقصد افغانستان بوده‌اند که در مرز زرنگ (میلک) از طرف افغانستان به دلیل کیفیت پایین برگشت داده شده است.

ایسنا: مشاور اقتصادی نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در امور افغانستان تاکید کرد که تانکرهای برگشتی سوخت متعلق به عراق بوده و ارتباطی به شرکت‌های ایرانی ندارد.

محمدمهدی جوانمرد قصاب درباره انتشار خبری مبنی بر برگشت ۲۶ تانکر حامل سوخت بی‌کیفیت به ایران از سوی طالبان گفت: این موضوع صحیح نیست و تکذیب می‌شود. این کامیون‌ها مربوط به بار ترانزیتی از کشور عراق به مقصد افغانستان بوده‌اند که در مرز زرنگ (میلک) از طرف افغانستان به دلیل کیفیت پایین برگشت داده شده است.

مشاور اقتصادی نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در امور افغانستان همچنین بیان کرد: به هیچ عنوان بار این تانکرها مربوط به شرکت‌های ایرانی نبوده است.

طالبان روز دوشنبه اعلام کرد که ۲۶ تانکر حامل سوخت بی‌کیفیت را که از ایران وارد افغانستان شده بودند، دوباره به این کشور بازگردانده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • رضا IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    آقای رییسی برات متاسفم
  • سلمان IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    به ما میگن ابر قدرت ...باید در باره کارهیمان و خلاف دیگران توضیح بدهیم
  • حاج علی محمد آیین..کارشناس مالی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    شما اگر درست فکر کنید و مدیران جهادی که رانت خوار نباشند را سر کار بیاورید میتوانید با اقتصاد افغانستان کشور را اداره کنید ...حتی می تواند خودرو صادر کنید ...روغن خودرو بنزین اشتغال برای مرز نشینان و تامل درست .آخر چگونه اجازه می دهید نفت عراق به این کشور صادر شود ...حداقل نفت عراق را ارزان بخرید.

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها