۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
فوری/ مدارس این استان‌ها فردا چهارشنبه ۲۱ دی تعطیل شد

مدارس و ادارات استان زنجان طی روزهای ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه تعطیل و در خراسان جنوبی دورکاری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با ورود سامانه هوای سرد به زنجان مدارس مقطع ابتدایی استان زنجان فردا تعطیل شد.

صفی‌اله کرامتی اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، در پی سرمای شدید هوا و صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی فردا چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه همه مدارس مقطع ابتدایی در استان زنجان شیفت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

وی تصریح کرد: همچنین ادارات استان زنجان فردا صبح با ۲ ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح کار خود را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: روز پنج‌شنبه ۲۲ دی‌ماه همه ادارات استان زنجان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان، بانک‌ها و امدادرسان تعطیل اعلام شده است. 

این مسئول ادامه داد: کلیه مقاطع تحصیلی به غیر از مقطع ابتدایی و دانشگاه‌ها در روز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه دایر بوده و امتحانات دانش‌آموزان نیز برگزار خواهد شد.

همچنین معاون استاندار خراسان جنوبی به مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان که به ریاست استاندار برگزار شد، اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه این جلسه کلیه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، مراکز دولتی، بانک‌ها و واحدهای آموزشی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه تعطیل و انجام کارها به صورت دورکاری خواهد بود.

عباس زاده با بیان اینکه براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان نیز کلیه خدمات آموزشی و تربیتی مدارس در روز چهارشنبه به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد ارائه می‌شود، یادآور شد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم ویژه بزرگسالان در شهرستان‌ها ومناطق به قوت خود باقی است و رأس ساعت مقرر برگزار و سایر امتحانات داخلی در شهرستان‌ها و مناطق با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول می‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها