۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
این پیست اسکی جذاب بازگشایی شد+ عکس‌

پیست بین‌المللی اسکی توچال ظهرروز (سه‌شنبه) با حضور اصحاب رسانه بازگشایی شد.

ایرنا: پیست بین‌المللی اسکی توچال در سال ۱۴۰۱ در حالی امروز به صورت رسمی بازگشایی شد که هتل توچال با ظرفیت ۷۵ نفری و ۲۹ اتاق آماده ارائه خدمات به اسکی‌بازان و مسافران است.

روح‌الله امداد مدیرعامل مجموعه ورزشی توچال در توضیح امکانات و جزئیات پیست، گفت: در پیست اسکی توچال ۲ تله‌اسکی داریم و اسکی‌بازان می‌توانند از قله تا پایین پیست به‌راحتی رفت و آمد کنند. همچنین استفاده از تله‌سیژ رایگان است.

از چند روز گذشته بعد از بارش‌هایی که داشتیم، به‌صورت غیررسمی پیست را افتتاح کردیم. ابتدا کسانی که برای آموزش علاقه‌مند بودند، آمدند و استفاده کردند.

وی ادامه داد: از امروز هم به‌صورت رسمی افتتاح پیست اسکی توچال را عملیاتی کردیم و علاقه‌مندان زیادی امروز برای استفاده حضور دارند. در پیست اسکی توچال ظرفیت پذیرش ۱۲۰۰ نفر را داریم و ۲ دستگاه تله‌سیژ با طول‌های مختلف در این‌ محل مستقر است. پیش‌تر یک دستگاه داشتیم که سال گذشته دستگاه دیگری هم اضافه کردیم.

مدیرعامل مجموعه ورزشی توچال یادآور شد: لاینی به پیست اضافه شده که علاقه‌مندان شب‌ها بتوانند از امکانات آن استفاده کنند. امسال خطی به طول ۶۷۰ متر توسط مجموعه طراحی و ساخته شده و در حال حاضر مجموعه توچال با افزایش عرض همراه شده و شرایط بسیار خوبی برای افرادی که قصد اسکی دارند، به‌وجود آمده است. این اتفاق کمک می‌کند حوادث‌ کم‌تر باشد چون اسکی‌بازان در پهنه وسیعی پخش می‌شوند و برخوردها به حداقل رسیده است.

امداد در خصوص امکانات هتل، گفت: هتل ۳ ستاره توچال یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های کوهستانی کشور محسوب می‌شود و در واقع یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های کوهستانی دنیاست که شامل ۳۰ اتاق و ظرفیت پذیرش حدودی ۷۵ نفر است. در هتل امکانات خدمات مختلفی داریم؛ رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌های مختلف و امکانات متفاوتی وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در تابستان و زمستان، از هتل استفاده کنند. در واقع در فصل گرم ما یک منظره طبیعی برای علاقه‌مندان به کوهستان داریم. در فصل زمستان که هوا سرد می‌شود، علاقه‌مندان به اسکی فرصت طلایی دارند که بیایند و از این دنیای تمام برفی استفاده کنند. اگر کسی بلیت تله کابین تهیه کند بقیه امکانان رایگان خواهد بود و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه به دفعات هم نیست.


منبع عکس‌ها: همشهری آنلاین

این پیست اسکی جذاب بازگشایی شد+ عکس‌این پیست اسکی جذاب بازگشایی شد+ عکس‌این پیست اسکی جذاب بازگشایی شد+ عکس‌این پیست اسکی جذاب بازگشایی شد+ عکس‌این پیست اسکی جذاب بازگشایی شد+ عکس‌این پیست اسکی جذاب بازگشایی شد+ عکس‌

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها