۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
اولین قانون‌شکنی رونالدو و جورجینا در عربستان

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز قصد دارند قوانین عربستان سعودی را زیر پا بگذارند.

 ایسنا و به نقل از اسپورتال: کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز پس از امضای قرارداد برنده ۵ توپ طلا با النصر، در این کشور قانون شکنی خواهند کرد.

رونالدو پس از اینکه از منچستریونایتد جدا شد، قراردادی دو سال و نیمه با تیم عربستانی منعقد کرد و در آستانه کسب رکورد درآمد ۱۷۳ میلیون پوند در هر فصل است. او در اوایل این هفته به ریاض، پایتخت عربستان سعودی رفت و به طور رسمی به عنوان بزرگترین خرید النصر معرفی شد.

خانواده رونالدو نیز در طول این مراسم به زمین مسابقه در پارک مرصول آورده شدند.

هیچ صحبتی در مورد محل اقامت این زوج در عربستان نشده است اما رونالدو و جورجینا با زندگی مشترک در عربستان سعودی قانون این کشور را زیر پا خواهند گذاشت.

در عربستان سعودی، زندگی در یک خانه بدون ازدواج رسمی غیرقانونی است. رونالدو و جورجینا در سال ۲۰۱۶ زمانی که او در یک فروشگاه گوچی در مادرید کار می‌کرد آشنا شدند و حالا آنها دو فرزند به نامهای بلا و آلانا دارند.

رونالدو گفته است که می‌خواهد در آینده با جورجینا ازدواج کند و به پیر مورگان گفته است که هر دوی آنها "لیاقت" آن را دارند.

در رابطه با این موضوع، دو وکیل سعودی در صحبت هایی اعلام کردند هر دو انتظار دارند مقامات مربوطه رونالدو را از این قانون استثنا کنند و او بتواند به راحتی در در کشور عربستان در کنار خانواده خود باشد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها