۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
متهم اصلی بانکداری ناکارآمد؛ اقتصاد دستوری یا بانک‌های خصوصی؟

 نهمین نشست «گفت‌وگوی فردا» با موضوع «بانکداری ناکارآمد» با حضور داود سوری، محسن یزدان‌پناه، پرویز خسروشاهی و محبوبه داودی برگزار شد.

 فردای اقتصاد: نهمین نشست «گفت‌وگوی فردا» با موضوع «بانکداری ناکارآمد» با حضور داود سوری، محسن یزدان‌پناه، پرویز خسروشاهی و محبوبه داودی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

این سوال مهم که چرا بانکداری نتوانسته کارآمد باشد به عنوان موضوع محوری در نهمین نشست «گفت‌وگوی فردا» مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست که با میزبانی مرتضی کاظمی در استودیوی فردای‌اقتصاد اجرا شد؛ درباره موضوعاتی همچون بانک‌های خصوصی، نرخ بهره دستوری، تسهیلات تکلیفی و همچنین دخالت‌های مستمر در نحوه بنگاهداری بانک‌ها و عدول از استانداردهای بین‌المللی گفتگو شد. نشست قبلی را با موضوع «اقتصاد دستوری با پول مردم در بانک‌ها چه می‌کند؟» تماشا کنید.

ویدیوی کامل برنامه «گفت‌وگوی فردا» را عصرهای جمعه در وبسایت فردای‌اقتصاد ببینید.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    باسلام . پیشنهاد میدهم چهار تا میز، وسط صندلیها بذارید تا اساتید بتونند میکروفون وکاغذ و خودکار خود را بزارند تا اینقدر میکروفون دست به دست نکنن و کاغذ رو روی زانوشون نذارن و خودکار از دستشون نیفته
  • مهدی IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    سلام لطفا در گفتگوها از یک میز استفاده کنید تا مهمانها راحتتر باشند. حداقل بتونن از یک کاغذ قلم استفاده کنند. همچنین از میکروفن ثابت استفاده کنید که قرار نباشه هر دقیقه بابت بالا گرفتن میکروفن تذکر دهید.

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار