۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۶
زنان بازداشتی در اعتراضات اخیر به زودی آزاد می‌شوند

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از آزادسازی زنان زندانی‌شده در اعتراضات اخیر، هم‌زمان با روز زن خبر داد.

عصر ایران: معاون امور زنان و خانواده: متأسفانه در اغتشاشات اخیر شاهد استفاده ابزاری از زنان بودیم و به‌طور غیرواقعی با کشته‌سازی، این‌گونه به جهان القا شد که چهره بانوان ایرانی را خدشه‌دار کنند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از آزادسازی زنان زندانی‌شده در اغتشاشات اخیر، هم‌زمان با روز زن خبر داد.

تسنیم: انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری، در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه از برگزاری جشنواره‌ای با عنوان «بانوی ایرانی» خبر داد و گفت: این جشنواره یکی از برنامه‌های ما برای روز زن است که در آن، از منتخبین تقدیر خواهد شد.

خزعلی از برگزاری همایش بین‌المللی زنان و مبارزه با فساد، زن و خانواده و سبک زندگی و آرای قضایی با محوریت زن و خانواده در هفته گذشته یادکرد و گفت: سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حفاظت محیط‌زیست، وزارت کشور، استانداری‌ها و سایر سازمان‌های دولتی برنامه‌های ویژه‌ای را برای روز زن خواهند داشت.

خزعلی درباره مشارکت زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی اظهار کرد: متأسفانه در جریانات اخیر استفاده‌های ابزاری بسیاری از زن صورت گرفت و تلاش شد با کشته‌سازی‌ها اینگونه به جهان القا شود و وجهه خوبی از زنان ایران نشان داده نشد.

او تصریح کرد: آزادسازی زنان زندانی و رسیدگی به خانواده زنان زندانی از جمله برنامه‌های ما برای روز زن خواهد بود.

معاون زنان رئیس‌جمهوری در رابطه با وظیفه رسانه‌های داخلی در رابطه با بازنمایی شخصیت بانوان در ایران در رسانه‌های خارجی گفت: متأسفانه در اغتشاشات اخیر شاهد استفاده ابزاری از زنان بودیم و به طور غیرواقعی با کشته‌سازی، اینگونه به جهان القا شد که چهره بانوان ایرانی را خدشه‌دار کنند.

او تصریح کرد: خوشبختانه حرکاتی که زنان ما طی چهار دهه اخیر انجام داده‌اند بسیار چشمگیر است که ما این را به گوش جهانیان برسانیم. بیش از ۳۰ درصد زنان در هیات علمی دانشگاه‌ها مشغول فعالیت هستند که این اتفاق در قبل از انقلاب کمتر از ۲ درصد بود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها