۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
خبر مهم درباره قطعی گاز در خراسان

خراسان رضوی فرماندار تربت‌جام از وصل گاز حدود ۱۷ هزار مشترکی که در جریان افت فشار گاز قطع شده بود خبر داد.

ایسنا: حسین جمشیدی با بیان اینکه عملیات وصل گاز مشترکان تربت‌جام از روز گذشته دوشنبه آغاز و تا ظهر امروز سه شنبه ادامه داشت، اظهار کرد: تا قبل از ظهر امروز گاز شهر و در ادامه گاز تمامی روستاها با تلاش تمامی نیروهای شرکت گاز نصب شد.

وی با اشاره به اینکه از ۹۷ هزار مشترک فقط ۱۷ هزار مشترک شهرستان تربت‌جام دچار قطعی گاز شده بودند، عنوان کرد: تمام تلاش شهرستان بر این بود که هر چه زودتر گاز شهروندان تربت‌جامی نصب شود.

فرماندار تربت‌جام بیان کرد: با توجه به اقداماتی که در سطح استان و کشور دارد صورت می‌گیرد امیدواریم دیگر شاهد قطع گاز در شهرستان تربت‌جام نباشیم.

وی در خصوص وعده وزیر برای آغاز خط انتقال گاز ۱۶ اینچی از خط عسلویه مشهد به این شهرستان گفت: چون باید مناقصه برگزار و پیمانکار مشخص شود امیدواریم هر چه زودتر شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

جمشیدی ادامه داد: از سه روز قبل نیروهای آستان قدس رضوی در شهرستان مستقر شده و روزانه ۲۰ هزار پُرس ناهار و شام بین مشترکان شهری و روستایی تربت‌جام که گاز آنها به دلیل افت فشار قطع شده است توسط این نهاد توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر وعده ۱۰ هزار پرس ناهار و ۱۰ هزار پرس شام بین مشترکان یادشده در شهرستان تربت‌جام توزیع می‌شود، توزیع روزانه ۲۰ هزار قرص نان در تربت‌جام را از دیگر اقدامات انجام شده توسط آستان قدس رضوی عنوان کرد.

فرماندار تربت‌جام با اشاره به اینکه توسط هلال‌احمر حدود ۸۰۰۰ وسیله گرمایشی تحویل شهرستان شده که دارد توزیع می‌شود، بیان کرد: در این مدت حدود ۳۸۰ هزار لیتر نفت سفید و ۸۰ تن گاز مایع کپسولی و پیک‌نیکی بین مردم رایگان توزیع شده است.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه از شنبه هفته آینده مجدد موج سرما را خواهیم داشت از شهروندان تقاضا دارم در مصرف گاز نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند.

از سه روز قبل گاز ۷۰ درصد مشترکین شهرستان تربت‌جام به دلیل افت فشار گاز قطع بوده است.

شهرستان تلفیقی تربت‌جام با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و با کشور افغانستان از شرق هم‌مرز است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها