۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
ادارات و مدارس کدام شهرها فردا چهارشنبه تعطیل شد؟

با اعلام هواشناسی سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود و احتمال بارش برف و سردی هوا در برخی مناطق وجود دارد. به همین دلیل بر اساس تصمیم استانداری ها، برای صرفه جویی در مصرف گاز تعطیلی برخی ادارات و سازمان، بانک‌ها و مدارس در نقاطی از کشور ادامه دارد.

ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس برخی استان‌های کشور فردا چهارشنبه ۲۸دی ماه تعطیل یا غیرحضوری شدند.

مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا غیرحضوری شد

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران طی روز آینده به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

البرز

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز: چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه آموزش تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی، دانشگاه های این استان به‌ منظور مدیریت مصرف گاز و شرایط آلودگی هوا به صورت غیرحضوری است.

چهارمحال و بختیاری

مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری: به‌علت بارش و برودت هوا فردا تمامی ادارات، بانک‌ها به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان تعطیل هستند و فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری است.

خراسان جنوبی

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تمدید تعطیلی ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان در روزهای چهارشنبه ۲۸ و پنجشنبه ۲۹ دی ماه خبر داد.

خراسان رضوی

طبق اعلام استانداری خراسان رضوی، بر اساس مصوبه ستاد انرژی استان فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه بدون استفاده از گاز و صرفا" با استفاده از سوخت جایگزین برای تامین گرمایش، به صورت حضوری و طبق روال معمول خواهد بود.

استان مرکزی

​ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار شدند.
با توجه به برودت و همچنین آلودگی هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی (به ویژه گاز و برق) در زمستان و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مقرر شد فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان عمومی فعال در حوزه طرح زمستانی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیده هستند با تشخیص مدیر واحد ذیربط دورکار هستند.
بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها (بانک‌های دولتی و خصوصی) و شرکت‌های بیمه تجاری و بازرگانی در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار بوده و شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز از ساعت ۹ تا ۱۳ به صورت کشیک دایر هستند.
همچنین فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه، فعالیت همه مدارس به صورت غیر حضوری است و با توجه به فصل امتحانات فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر رئیس دانشگاه ذیربط است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها