۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
پلیس ساعت کاری همه اصناف را اعلام کرد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ اعلام کرد که ساعات کاری مجاز صنوف در پایتخت تا پایان امسال، ساعت ۲۴ بوده و فعالیت پس از این ساعت غیرمجاز است.

ایسنا: سرهنگ نادر مرادی درباره ساعت فعالیت صنوف در نیمه دوم سال گفت: ساعت کاری اصناف در نیمه دوم سال با با یک ساعت کاهش نسبت به نیمه اول سال، ساعت ۲۴ است و پس از آن صنوف اجازه فعالیت ندارد. وی با بیان اینکه این تصمیم با هدف رفاه حال شهروندان و تامین امنیت صنوف اتخاذ شده است، گفت: شمار گشت‌های پلیس در شب‌های زمستان افزایش پیدا کرده است و ماموران در صورت رویت تخلفات صنوف با آن برخورد خواهند کرد.

مرادی درباره اینکه آیا طلافروشی‌ها و صنوفی مانند صرافی‌ها و ... نیز می‌تواند تا ساعت ۲۴ فعال باشند، گفت: برخی از اصناف از جمله طلافروشی‌ها و صرافی‌ها و ... ساعت کاری مشخصی دارند که به آنها اعلام شده است. ساعت ۲۴ برای صنوف عمومی‌تر مانند اغذیه فروشی‌ها، فروشگاه ها و ... است. صنوفی مانند آهنگری‌ها، صافکاری‌ها، نجاری‌ها و ... نیز باید توجه داشته باشند که ساعات فعالیتشان نباید مزاحم شهروندان شده و آسایش آنان را سلب کند. متاسفانه بیشترین میزان شکایت نیز از این صنوف به پلیس اعلام شده و آنها هم باید ساعت خاموشی را رعایت کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بیان اینکه در مرحله اول به این صنوف تذکر داده خواهد شد، گفـت: در صورت عدم توجه صنوف به تذکرات پلیس، نسبت به پلمب و جلوگیری از فعالیت آنان با دستور قضایی اقدام خواهد شد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها