۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
پیش بینی قیمت طلا توسط رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر درباره دلایل گرانی طلا و سکه در بازار توضیح داد.

ابراهیم محمدولی درباره دلایل افزایش قیمت طلا و سکه در بازار می‌گوید: چند روز در بورس کالا ربع سکه عرضه شد و بعد از چند روز، عرضه سکه متوقف شد. این شرایط را در کنار قیمت اونس جهانی طلا بگذارید و بازار ارز و تقاضا در بازار و در عین حال، مسائل سیاسی را هم در نظر بگیرید. این عوامل باعث نوسانات قیمت طلا و سکه می‌شود.

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تصریح می‌کند: درحال‌حاضر متاسفانه در وضعیت افزایشی قیمت‌ها قرار داریم و این نوسانات شدید، اجازه مطلوب را به تقاضاکننده نمی‌دهد که به راحتی بتواند تصمیم بگیرد در بازار چه رفتاری داشته باشد و این که خرید کند یا خیر.

در همین رابطه بخوانید: پیش بینی جدید قیمت سکه و طلا توسط رئیس اتحادیه طلا و جواهر

محمدولی عنوان می‌کند: حتی همین مسئله برای اعضای صنعت طلا نیز اتفاق می‌افتد که در تصمیم گیری در بحث خرید و فروش در این نوسانات دچار سردرگمی شوند که اگر طلا و سکه را بفروشند، می‌توانند با همین قیمت جایگزین کنند یا خیر.

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر در پاسخ به این پرسش که با توجه به نوسانات شدید قیمت ها، این سوال برای خیلی از مردم مطرح است که آیا زمان خرید طلا و سکه هست یا خیر؟ می‌گوید: اگر ما می‌دانستیم که چه اتفاقی برای قیمت‌ها می‌افتد، خب خودمان کاری می‌کردیم تا بتوانیم طلای بیشتری اندوخته کنیم. پیش‌بینی در این زمینه خیلی سخت است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

محمدولی می‌افزاید: اما تجربه نشان داده که در بحث طلا و سکه اگر سرمایه‌گذاری برای درازمدت باشد، کسی ضرر نمی‌کند.

منبع: خبرانلاین

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha