۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
یک مسیر جدید برای خرید خودروهای سایپایی

قاسم خاکی جوان گفت: متقاضیان خرید خودرو از سایپا که حائز شرایط بوده اند و پیامک انتقال وجه از سوی بانک برای آن‌ها ارسال شده است روز یکشنبه ۲ بهمن جهت تکمیل ثبت نام به سایت فروش سایپا مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس اداره اطلاع رسانی سایپا گفت: حساب وکالتی به عنوان یک روش جدید صرفا جهت اختصاص خودرو به مصرف کننده واقعی در نظر گرفته شده و تا زمان مشخص شدن حائز شرایط بودن مشتری هیچ برداشتی از حساب انجام نمی‌شود.

قاسم خاکی جوان گفت: متقاضیان خرید خودرو از سایپا که حائز شرایط بوده‌اند و پیامک انتقال وجه از سوی بانک برای آن‌ها ارسال شده است روز یکشنبه ۲ بهمن جهت تکمیل ثبت نام به سایت فروش سایپا مراجعه کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی سایپا گفت: آن دسته از متقاضیان خرید محصولات گروه سایپا که مطابق مفاد بخشنامه در روش پیش فروش طرح حساب وکالتی پیش ثبت نام انجام داده و حایز شرایط عدم خرید خودرو در ۴۸ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و دارا بودن گواهینامه بودند و وجه پیش ثبت نام را در حساب خود نزد یکی از بانک‌های تجارت، ملی، صادرات، اقتصاد نوین، رفاه، ملت وکالتی نموده و انتقال وجه مذکور از حساب وکالتی به حساب شرکت سایپا یا پارس خودرو از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی شده است، باید جهت تکمیل ثبت نام خود در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا، نمایندگی را انتخاب و ثبت نام خود را نهایی کند.

خاکی جوان افزود: مشتریانی که حائز شرایط نبوده‌اند هیچگونه مبلغی از حساب آن‌ها برداشت نشده است و این مشتریان می‌توانند مبلغ حساب خود را هر زمان که بخواهند جابجا کنند.

او تصریح کرد: حساب وکالتی به عنوان یک روش جدید صرفا جهت اختصاص خودرو به مصرف کننده واقعی در نظر گرفته شده است و در این روش پول در حساب خود مشتری است و تا زمان مشخص شدن حائز شرایط بودن مشتری هیچ برداشتی از حساب انجام نمی‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها