۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
ماجرای شنود تلفن پدر مهسا امینی از زبان معاون سپاه

فارس، مصاحبه‌ای با سردار نقدی منتشر کرده که معاون هماهنگ کننده سپاه در آن، می‌گوید تلفن‌های پدرمهسا امینی زمان رویداد شنود شده است.

فارس: تحلیل و ارزیابی شما از فعالیت های رسانه ای دشمن در ماجرای فوت مهسا امینی چیست؟ دشمن از ابزار رسانه در انعکاس اخبار فوت مهسا امینی و حوادث پس از آن چگونه بهره برد؟

شما دیدید از ماجرای فوت یک خانمی-مهسا امینی- چه چیزهایی که ساختند، در حالی که جلوی دوربین فوت کرد. دیگر از این روشن‌تر؟ فوت این خانم که در یک پستو و یک سلول نبود، دقیقا جلوی دوربین بود. بعد ۵۰-۴۰ نفر خانم هم‌شکل این خانم هم آنجا بودند و آنها هم یک تخلف این مدلی انجام داده بودند و برای ارشاد دعوت شده بودند آنجا، آنها هم شاهد این ماجرا بودند و اگر کتکی چیزی و از این داستان‌ها بود که آنها از آنجا که بیرون می‌آمدند قطعا جنجال به راه می‌انداختند، اما دیدیم در این صد روز گذشته توسط آن ها هیچ صحبتی مطرح نشد. جلوی ۴۰ نفر انسان شاهد که از جنس خود آن دختر بودند آنهم جلوی دوربین این اتفاق افتاد و بعد ۱۰ ها حجت دیگر هم اضافه می‌شود که این فوت یک اتفاق ناشی از بیماری بوده، ولی همه آنها در خارج از کشور می‌آیند پای کار و شوخی ندارند سر این ماجراها و همه تلاششان را انجام می‌دهند.

بنده یک جایی یک صحبتی کردم و گفتم، پادشاه هم که فوت می‌کند اینقدر آزمایش نمی کنند که مطمئن بشوند هیچ بحثی نیست؛ دیدید که در ماجرای مهسا امینی پزشکان هم بیانیه دادند که حزب‌اللهی هم نیستند و امضا کردند و تایید کردند که ضرب و شتمی اتفاق نیفتاده است. بعد رفتند از مغازه‌دارهای سقز که همسایه‌های این خانم بودند پرسیدند، آنها هم تصدیق کردند این خانم چندین بار افتاده و زمین خورده و حالت متعادل نداشته است.

بعد بچه‌های نیروی انتظامی از بیمارستان که این اتفاق افتاده بود و شلوغ شده بود، تلفن‌های آنجا را کنترل می‌کردند تا مسئله امنیتی پیش نیاید، از همان‌ جا یکی از اقوام زنگ می‌زند «همان اتفاق همیشگی برای دخترتان افتاده است»  ولی باز می‌بینیم همه‌شان برعکس آن ماجرا را تعریف می‌کنند و دروغ می‌گویند و اینقدر این دروغ را تکرار کردند و اینقدر بی‌پروا این موضوع را ادامه دادند، دیدیم که به باورهای مردم این موضوع را نشاندند و خیلی از آدم‌ها در جامعه فکر کردند قتلی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha