۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
نمایندگی بیمه تعاون در اتاق‌های تعاون استانی ایجاد می‌شود

مدیرعامل بیمه تعاون در بیست و سومین کمیسیون تخصصی بازار سرمایه، بیمه و بانک گفت: بیمه تعاون اعلام آمادگی می کند مطابق درخواست اتاق های تعاون استانها، نمایندگی بیمه تعاون به آنها واگذار کند.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، در بیست و سومین کمیسیون تخصصی بازارسرمایه، بیمه و بانک، گزارش مبسوطی از عملکرد بیمه تعاون ارائه و مصوبات قبلی این کمیسیون پیگیری شد.

در این نشست که با حضور آنلاین نمایندگان اتاق های تعاون برگزار شد، مهمترین مشکلات و چالش های حوزه بیمه مطرح شد.

گفتنی است در این نشست، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون نیز اظهار داشت: اعطای نمایندگی بیمه تعاون به اتاق های تعاون استان ها براساس درخواست اتاق ها صورت می گیرد و اتاق ها می توانند از امتیاز و تخفیف های بیمه تعاون جهت اخذ نمایندگی استفاده کنند.

قابل ذکر است که نخستین بار در شهریور 1395 تفاهم نامه همکاری بین بیمه تعاون و اتاق تعاون ایران منعقد شده و در آذر و بهمن 1399 نیز به ترتیب در استان های مرکزی و گیلان میز خدمت بیمه تعاون در اتاق تعاون استان های ذکر شده افتتاح شده است.

شایان توجه است که یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون نیز از خرداد 1401 و با رأی اعضا به عنوان نائب رئیس کمیسیون بازار سرمایه، بیمه و بانک اتاق تعاون ایران انتخاب شده و مشغول به فعالیت است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار