۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
قیمت پژو و دنا پرواز کرد / شوک‌های پی در پی برای بازار خودرو + قیمت خودروها

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای دنا و پژو است.

در ۲۴ ساعت نوسانات قیمتی در بین خودروهای پراید متوقف شده است اما خودروهای پژو به پیشروی ادامه دادند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۸ این خودرو نیز از یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲ میلیارد تومان رسیده‌است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ نیز از ۴۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۵۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۴۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۳۵ میلیون تومان رسیده‌است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۵۰۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۱۰ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو پارس lx مدل ۱۴۰۱ نیز از ۵۵۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۶۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای دنا نیز در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۵۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده‌است و قیمت دنا پلاس ۵ دنده‌ای توربو مدل سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان گران شدند و به ترتیب ۶۶۵ و ۶۷۵ میلیون تومان قیمت خوردند.

در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن امروز با ۲۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۱ آن نیز بدون تغییر امروز با قیمت ۲۸۵ میلیون تومان فروخته شد. پراید ۱۵۱ نیز در این چندروز تغییری نداشته به‌طوری‌که مدل ۱۴۰۱ آن ۲۵۱ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با همان قیمت ۲۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

خودروی کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۳۰۵ میلیون تومان و کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۳۱۵ میلیون تومان هم اکنون در بازار به فروش می‌رسد.

منبع: خبرانلاین

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha