۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
رادارن چه کسانی را سرکار آورد؟ + انتصاب‌های جدید در فراجا

فرمانده کل انتظامی کشور حکم انتصاب‌های جدید در فراجا را صادر کرد که طبق آن ۵ فرمانده در بخش‌های مختلف فراجا مشغول به کار شدند.

همشهری آنلاین: رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.

سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه انتصاب‌ها در مجموعه انتظامی کشور فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است اظهار داشت: با حکم  فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از مدیران سطح یک فراجا در مشاغل مدیریتی جدید منتصب شدند.

وی با آرزوی توفیق و سربلندی برای تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آخرین تغییرات انتصابات فرماندهان و مدیران سطح یک فراجا را به شرح ذیل اعلام کرد و گفت: سرتیپ پاسدار غلامرضا رضاییان به سمت رئیس سازمان اطلاعات فراجا، سرتیپ پاسدار حسین رحیمی به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ، سرتیپ دوم پاسدار محمدسعید منتظرالمهدی به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا، سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی محمدیان به عنوان فرمانده انتظامی تهران بزرگ و سرتیپ دوم مهدی حاجیان به عنوان مشاور فرمانده کل انتظامی کشور منصوب شدند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha