۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
راه رهایی بورس تهران از شوک‌ها

بورس تهران روز گذشته پس از گذر نزدیک به هشت روز کاری فشار فروش، با افزایش تقاضا همراه شد و توانست بخش عمده‌ای از کاهش روزانه خود را جبران کند تا بار دیگر امید به ادامه مسیر صعودی زنده شود.

بورس تهران روز گذشته پس از گذر نزدیک به هشت روز کاری فشار فروش، با افزایش تقاضا همراه شد و توانست بخش عمده‌ای از کاهش روزانه خود را جبران کند تا بار دیگر امید به ادامه مسیر صعودی زنده شود. این برگشت باعث شد که قدرت تقاضا در بورس امروز با افزایش همراه شود و رنگ بهتری بر تابلوی معاملات نقش ببندد. شاخص کل بورس طی روز جاری با افزایش ۱.۱ درصدی همراه شد و خود را به محدوده ۱.۵۵۴ میلیون واحدی رساند. در سمت مقابل نیز شاخص هم‌وزن توانست عملکرد نسبتا بهتری داشته باشد و ۱.۳۱ درصد به ارتفاع خود افزود تا امید خود به بازپس‌گیری کانال نیم میلیون واحدی را دوباره زنده کند.

در شمارش معکوس امروز همراه با مهدی رباطی، کارشناس مالی و اقتصادی، به بررسی راهکارهای پیشگیری از بحران‌های بورس پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز به بررسی نشست امشب فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره پرداختیم و روند ۱۷ ساله تورم و نرخ بهره آمریکا مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین ویدیوها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها