۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
آتش معامله‌گران بیت‌کوین خوابید؟

داده‌های آنچین نشانگر آن است که هیجان معامله‌گران پس از جلسه فدرال رزرو و انتشار داده‌های بازار کار در آمریکا فروکش کرده است.

فردای اقتصاد - انتخاب مقصد سرمایه‌گذاری و شناسایی ارزندگی یک کسب و کار موضوعی بسیار مهم و کلیدی محسوب می‌شود و این امر در حوزه رمزارزها به علت میزان نوسان و ریسک بالای آنها درجه اهمیت بالاتری هم دارد. به همین دلیل در پرونده ویژه این هفته به بررسی یکی از پروژه‌هایی پرداخته شد که از نظر بنیادی و اقتصادی وضعیت مطلوبی دارد.

در فردای کریپتو این هفته همراه مهدیار مهماندوست و سام آسترکی از مجموعه بیت‌مکس ابتدا به تشریح اخبار مهم هفته گذشته پرداخته شد و در خلال آن به اخباری اعم از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، داده‌های بازار کار آمریکا، رای منفی a16z به راه‌اندازی Uniswap روی بستر BNBChain ، DCG سهام Grayscale را در جهت جمع‌اوری سرمایه خود به فروش خواهد رساند، اشاره شد.

در بخش بعدی این برنامه وضعیت تکنیکالی بیت کوین مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به شرایط حاضر به نظر می‌رسد که احتمال کاهشی بودن آن در کوتاه مدت بیش از افزایش آن است و به هدف‌های پیش‌ روی آن نیز اشاره شد.

در ادامه نیز سام آسترکی، کارشناس بازار رمزارزها و متخصص داده‌های آنچین وضعیت بازار و همچنین بیت‌کوین را از منظر داده‌های درون شبکه بلاک‌چین و همچنین صرافی‌ها را مورد بررسی قرار داد و در نهایت اینگونه به نظر می‌رسد که ریسکی محسوسی در حال حاضر بازار را تهدید نمی‌کند و از آن طرف هم تقاضا خاص جدید در بازار شکل نگرفته که میزان خوش‌بینی افراد نسبت به بازار افزایش یابد.

در پایان هم در پرونده ویژه این هفته GMX از جنبه‌های متفاوتی مورد بررسی قرار گرفت و جزییات فرآیندهای خلق ارزش این پلتفرم توسط مهدیار مهماندوست تشریح شد.

در فردای کریپتو، مهم‌ترین و جدیدترین رویدادها و اخبار بازار رمزارزها در طول هفته مورد بررسی قرار می‌گیرد و در آن گزیده‌ای از گزارش هفتگی بیت‌مکس ارائه می‌شود. برای دسترسی به نسخه کامل این گزارش می‌توانید از طریق سایت صرافی بیت مکس اقدام کنید.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار