۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
این افراد همچنان منتظر صدور احکام رتبه بندی معلمان

بازنشستگان فرهنگی انتظار دارند تا قبل از پایان سال احکام رتبه بندی آنها صادر شود.

ایلنا: بازنشستگان فرهنگی از انتظار برای صدور احکام رتبه‌بندی خود خبر دادند؛ این بازنشستگان می‌گویند: قرار بود چند ماه پیش از این، احکام صادر شود حالا انتظار داریم قبل از پایان سال این اتفاق بیفتد.

براساس اعلام وزیر، وزارت آموزش و پرورش باید فرآیند رتبه‌بندی معلمان را تا پایان سال به انجام برساند.

درحال‌حاضر، صد هزار بازنشسته فرهنگی در انتظار صدور احکام رتبه‌بندی هستند و براساس اعلام وزارتخانه، کار تعیین رتبه و صدور احکام در حال انجام است.

بازنشستگان فرهنگی انتظار دارند بعد از صدور احکام، معوقات رتبه‌بندی را برای ماه‌های امسال از فروردین تا امروز دریافت کنند. آنها می‌گویند: به این ترتیب لااقل شب عید، بخشی از نگرانی‌های معیشتی ما برطرف می‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاظم ازلی ملکی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    وزارت ا.پ مطالب خوبی می گوید که فاصله زیادی در عمل کردن بدان ها دارد.ار وزارت درخواست جدی داریم که در بهمن ماه احکام رتبه بندی بازنشستگان هرچه سریعتر صادر چند.
  • احمد IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    بله همچنان منتظر هستیم که ماهها و سالها هم گذشت ولی باز هم منتظریم انتظار بد چیزیست وبعد از اون افرادی که دیگری در انتظار می گذارد .
  • 1 IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    سلام شما رابه خداوندبزرگ عالمیان،حق وحقوق ما راپرداخت کنید واین قدرما رامعطل ومنتظر نگذارید ازمهر۱۴۰۰ تابه حال منتظردریافت حکم رتبه بندی ومزایای ناشی از آن می باشیم ( خواهشمندیم دیگر علی الحساب وکتاب نکنید ویکسرموقات راپرداخت کنید( ازحساب خدابترسید)

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها