برنامه کامل شمارش معکوس ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

خروج ۱۰ همتی پول از بورس چگونه رقم خورد؟

همراه با ابراهیم نوایی کارشناس ارشد بازار سرمایه
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
خروج ۱۰ همتی پول از بورس چگونه رقم خورد؟

بورس تهران همانطور که انتظار می‌رفت، کار خود را در محدوده منفی آغاز کرد و این روند منفی با نوسانات بسیار اندکی تا انتها ادامه داشت. شاخص کل بورس طی معاملات روز گذشته با کاهش ۰.۷۸ درصدی مواجه شد و به محدوده ۱.۵۴۵ میلیون واحدی رسید. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن نیز با کاهش روبرو بود و ۰.۹۷ درصد از ارتفاع خود را از دست داد. ارزش معاملات نیز طی بازار دیروز بار دیگر در محدوده ضعیفی نسبت به گذشته رسید و عدد ۳۷۲۳ میلیارد تومان را به ثبت رساند و همچنین شاهد خروج پول ۴۶۳ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بود.

بورس تهران دیروز همانطور که انتظار می‌رفت، کار خود را در محدوده منفی آغاز کرد و این روند منفی با نوسانات بسیار اندکی تا انتها ادامه داشت. شاخص کل بورس طی معاملات روز گذشته با کاهش ۰.۷۸ درصدی مواجه شد و به محدوده ۱.۵۴۵ میلیون واحدی رسید. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن نیز با کاهش روبرو بود و ۰.۹۷ درصد از ارتفاع خود را از دست داد. ارزش معاملات نیز طی بازار دیروز بار دیگر در محدوده ضعیفی نسبت به گذشته رسید و عدد ۳۷۲۳ میلیارد تومان را به ثبت رساند و همچنین شاهد خروج پول ۴۶۳ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بود.

در شمارش معکوس امروز همراه با ابراهیم نوایی، کارشناس ارشد بازار سرمایه، به بررسی قدم‌های نهایی بورس در ۱۴۰۱ پرداختیم. وی در این گفتگو شرایط موجود بورس تهران و چشم‌انداز ماه‌های پیش رو را مورد بررسی قرار داد.

در بخش دوم برنامه نیز روند تغییرات ۲ ماهه ارزش معاملات خرد سهام و همچنین ورود و خروج پول حقیقی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • علیرضا IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    از شورای رقابت بپرسید واقعا کشور دیگه بود همشون محاکمه می شدن