۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کسب رکورد ورق خودرو در ده ماهه امسال

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برغم محدودیت های‌ انرژی صنایع،  به رکوردهای پی‌درپی و همچنین افزایش تولید در ده‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یافت.

 به گزارش فردای اقتصاد و به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهادمحال و بختیاری، نوید ایزدی، مدیر ارشد کارخانه گفت: دست‌یابی به اهداف در راستای اجرای برنامه‌های بلندمدت شرکت و تعامل مطلوب با بازار و توجه هرچه بیشتر به نیاز مشتریان محقق شد 

موفقیت ورق خودرو مرهون استراتژی و راهبرد موثر شرکت

وی افزود : استراتژی و راهبرد مؤثر شرکت در توسعه کمی و کیفی محصولات، استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، تاکید بر تفکر مبدل کردن شرکت به سازمانی سرآمد با تکیه‌بر سرمایه‌های انسانی کارآمد، انجام تعمیرات اساسی سازمان در زمان‌هایی که خطوط با محدودیت مصرف انرژی مواجه بوده و در نهایت چابک‌سازی سازمان برای شرایط بهتر از اصلی‌ترین دلایل کسب این موفقیت‌ها بوده است.

ایزدی تصریح کرد: استراتژی و تمرکز اصلی شرکت بر رسیدن هرچه سریع‌تر به ظرفیت اسمی، با رعایت تمامی اصول و الزامات استانداردهای ملی و بین‌المللی است.

فردین علیمیرزایی، مدیر بهره‌برداری شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری نیز خاطرنشان کرد: این شرکت توانست در دی‌ماه سال جاری، رکورد تولید بالغ بر۲۷ هزار  تن تولید ورق گالوانیزه را به‌عنوان یک رکورد ماهانه جدید در کارنامه خود ثبت کند. ثبت رکورد قبل مربوط به فروردین‌ماه سال جاری به میزان ۲۶ هزار و ۸۱۳ تن بوده است که ۹۹۵ تن افزایش را نشان می‌دهد.

مدیر بهره‌برداری شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین رکورد تولید روزانه در تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه سال جاری به میزان ۱۶۰۲ تن ثبت شد. این در حالی است که رکورد قبلی در ۸ تیرماه سال جاری و به مقدار ۱۵۸۶ به ثبت رسیده بود.

علیمیرزایی تصریح کرد: در شرایطی که محدودیت انرژی و به‌ویژه برق و گاز ترمز تولید را در همه کارخانه‌های کشور کشیده بود، شرکت با ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی و استفاده حداکثری از تجهیزات مؤثر توانست در ده‌ماهه سال جاری به رکورد تولید به ۲۰۳ هزار و ۸۲۲ تن دست یابد. این درحالی است که در مدت مشابه سال قبل ۲۰۰ هزار و ۸۸۳ تن محصول تولید شده بود.

ارتقا و بهبود شاخص‌های تولید و تعمیرات از علل مهم موفقیت

مهدی محمدی، رییس دفتر فنی شرکت ورق خودرو گفت: برای ارتقای سطح فرایندهای تولیدی و تعمیراتی شاخص‌هایی تعریف شده که به‌صورت مستمر رصد می‌شود و متناسب با شرایط شاخص، اقدام مناسب تعریف می‌شود. این امر موجب بهبود روند شاخص‌های کمی و کیفی ازجمله IU و PDW شده است.

به گفته وی،  امید است با بهتر شدن شرایط تولید و کاهش محدودیت‌های انرژی بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری دست‌یافت.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha