۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
پراید و پژو بازهم گران شدند / این خودرو ۱۰ میلیون تومان ریخت + قیمت خودروها

در بررسی آگهی‌های فروش خودرو به نظر می‌رسد که قیمت‌ها همچنان درحال پیشروی است و شاهد افزایش ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی طی یک روز هستیم. اما در همین روز برخی خودروها نیز کاهش چند میلیونی را تجربه کردند.

فردای اقتصاد: روند قیمت خودرو در بازار همچنان صعودی است و به نظر می‌رسد که خودرو با اهرم دلار هر روز در حال بالا رفتن است. البته محدودیت و تغییرات مداوم در عرضه خودرو نیز در این افزایش قیمت بی‌تاثیر نبوده است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز با ۲ میلیون تومان به ۴۶۴ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با ۶ میلیون تومان افزایش به ۴۸۸ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با یک میلیون تومان افزایش به ۵۲۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر همان ۷۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با افزایش یک میلیون تومانی به قیمت ۷۲۶ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۳ میلیون تومان افزایش به ۵۹۹ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۲ میلیون تومان افزایش به ۶۱۱ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۴۰۱ امروز با ۲ میلیون تومان افزایش به ۵۷۵ میلیون تومان و پژو پارس

TU5 LX مدل ۱۴۰۰ نیز بدون تغییر و با قیمت ۵۵۱ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

افزایش قیمت پراید، تیبا و کوییک

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز بدون تغییر و با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود و مدل ۱۳۱ آن نیز با یک میلیون تومان افزایش به ۲۹۱ میلیون تومان رسید.
پراید ۱۵۱ نیز افزایش قیمت داشت به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن با یک میلیون تومان افزایش به ۲۶۹ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با یک میلیون تومان افزایش به ۳۵۹ میلیون تومان رسید.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که تیبا صندوق‌دار مدل ۱۴۰۱ با افزایش یک میلیون تومانی به ۳۲۰ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با ۳ میلیون افزایش به ۳۱۰ میلیون تومان رسیده‌ است.

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۶ میلیون تومانی به ۳۱۸ میلیون تومان رسید و کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۳۲۸ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش۶ میلیون تومانی به ۴۱۲ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۴۳۰ میلیون تومان رسید.

ریزش قیمت خودروهای دنا و سمند

انواع مدل‌های خودرو دنا نیز در ۲۴ ساعت گذشته ارزان شدند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۶۳۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۳۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با کاهش ۱۰ میلوین تومانی به ۶۰۰ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز با ۵ میلیون تومان افزایش به ۷۸۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۷۴۴ میلیون به ۷۶۰ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای سمند نیز کاهش قیمت را شاهد بودیم به‌طوری که قیمت سمند LX EF7 مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۴ میلیون تومانی به ۴۶۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۵ میلیون تومان کاهش به ۴۸۰ میلیون تومان رسید.

منبع: قیمت‌ها دیوار

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 19
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رض IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    هرچه گرانتربهتر
  • رضا IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    واقعا نظری میشه داد.؟ بگید توی چین گلوله توپ شلیک نکنن شاید قیمت‌ها بیاد پایین

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها