۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
تصمیم جدید معاون رئیسی درباره افزایش حقوق‌ها

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: در بحث افزایش حقوق ها، الگوی درصدی فاصله ها را بیشتر می کند و من معتقدم باید به سمت عدد ثابت برویم؛ می توانیم به همه کارکنان دولت یک عدد ثابت را اضافه کنیم تا حقوق همه به اندازه یک عدد ثابت افزایش یابد.

ایسنا: میثم لطیفی امروز چهارم اسفندماه در مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران کل، ذیحسابان و معاونین توسعه مدیریت و منابع ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در کرمان اظهار کرد: سبک های متعددی در مدیریت داریم و سبک مدیریتی ایرانی، سبک پهلوانی است.

وی افزود: این سبک مدیریت، مبتنی بر الفت است و نه تقابل و تبانی. مبتنی بر دوستی و برادری بوده و کار گروهی می کند. دنبال نشاط واقعی است و این سبک مدیریتیِ حاج قاسم و مکتب او بود که باید این سبک مدیریتی در کشور حاکم شود و نیازمند خوانشی نو از سبک مدیریتی هستیم که برآمده از فضای ورزشی خودمان( سبک پهلوانی) است.

لطیفی تصریح کرد: ورزش ما نیز جهاد است و وزیر ما تحریم می شود به خاطر اینکه دشمن شناسی دارد و وسط میدان است.

معاون رئیس جمهور در ادامه بیان کرد: در سازمان امور اداری و استخدامی کاری را انجام می دهیم که معتقدم خیلی دیر شده اما به نظر بنده باید واحد تجربه نگاری مدیران جمهوری اسلامی را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: ما سبک مدیریت خود را داریم، باید این را مستند و به نسل جوان منتقل کنیم و این التزام بین ورزش و جوانان در حوزه شما، مسئولیتتان را دو برابر می کند شما با جوان پرنشاط و مطالبه گر مواجه هستید و باید این قوت ها را نشان بدهیم.

در همین رابطه بخوانید: تصمیم جدید برای افزایش حقوق‌ها؟

لطیفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه چهار هدف عدالت، بهره وری، مردم محوری و خانواده محوری را در دولت سیزدهم دنبال می کنیم، افزود: بهره وری در ورزش خیلی اهمیت دارد و هرچه در این حوزه هزینه شود چندین برابر در درمان کاهش هزینه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ورزش یک امر به شدت مردم پایه است. ضمن اینکه باید برای ورزش خانوادگی زمینه را فراهم کنیم و در ورزش کارکنان فکر اساسی باید بشود. این مسئله هزینه نیست بلکه عین سرمایه گذاری است و باید فضاهای ورزشی برای کارکنان راه اندازی شود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در ادامه با اشاره به موضوع حقوق و دستمزد عنوان کرد: یکی از وزارتخانه هایی که باید حمایت ویژه ای از آن صورت بگیرد، ورازت ورزش و جوانان و همچنین وزارت کشور است و در این زمینه اقداماتی صورت گرفته که بعد از نهایی شدن و تصویب در دولت، از ابتدای آذرماه اعمال خواهد شد و در حوزه رفاهیات باید اقداماتی صورت بگیرد.

وی افزود: در بحث افزایش حقوق ها، الگوی درصدی فاصله ها را بیشتر می کند و من معتقدم باید به سمت عدد ثابت برویم؛ می توانیم به همه کارکنان دولت یک عدد ثابت را اضافه کنیم و حقوق همه به میزان یک عدد ثابت افزایش یابد و این بسته به تصمیم مجلس است و باید در این زمینه کمک کنند تا رقم بخورد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 19
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    سلام پس کی می‌خواهید اون عد ثابت که به عدالت نزدیکتر می‌شود را اجرا میکنید حقوقها رفت بسمت ۷۰ میلیون ولی هیچ کس به هیچ کس نیست البته ناگفته اینکه اگر حقوق ما که الان ۱۰ تومن هست به ۵۰ هم برسد شاید بتونیم گوشت بخریم
  • 7 IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    فقدان تخصص و تجربه=بیچارگی مردم
  • پیام IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    دلار 53000 تومانی !حداقل افزایش حقوق کارمند بدبخت باید 100 درصد باشد.من کارمند هنوز حقوقم زیر 10میلیون است.
  • میهن دوست IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    با این تورم لجام گسیخته و بی تدبیری دولت فقط خدا باید به دادِ مردم برسه، چون اگر صد در صد هم حقوق رو اضافه کنند مردم حریف گرانی ها نخواهند شد.
  • رضا IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    با این گرانی فوق شدید باید با زندگی زیر معمولی هم خداحافظی کرد
  • ناشناس IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    احسنت کو گوش شنوا این سیستمی را که از زمان احمدی نژاد شروع شد و مجددا به احمدی نژادیها رسید تقسیم بندی در مستمری بگیران تامین اجتماعی که گفته شده (( سایر سطوح )) واقعا یک سیستم کاملا غیر منطقی و غیرعقل گرا هست آقای رییسی باید بداند که این تفکرات کشور را بسمت نابودی اقتصادی پیش می کشاند...از زما
  • طبا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    اینا مدیران ما هستند!!!؟؟؟ این جفنگیات چیه ؟؟؟ دو کلام حرف حساب بلد نیست بزنه!!!!! سبک ما سبک مدیریتی پهلوانیه !!!! خودش خنده اش نمیگیره؟؟؟؟؟ برنامه بایست داشته باشی عزیز من، اینکه هر روز صبح بلند شی یه تصمیمی بگیری بدرد خودت می خوره نه ملت !
  • امانی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    هم درصد مساوی افزایش حقوقها وهم رقم ثابت افزایش بنظر عبث وبیهوده وبدور از عدالت هست گرچه فاصله حقوقها ی مدیران با سایر کارکنان هم زیاد هست والبته دربعضی ادارات سازمانها ووووغیرقابل باور اما بهترین فرمول برای افزایش حقوقها درنظر گرفتن حداقل و حداکثر افزایش هست بدین صورت که حقوقهای پایین درصد بیشتر
  • داریوش IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    واقعیت این است که کنترل مملکت از دست رئیسی خارج شده و نمیدونه دار چه کار می‌کنه وکسی هم جلوی او رابگیرد
  • علی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    اگر قرار به افزایش حقوق کارمندان است دولت همسان سازی حقوق بازنشستگان را هم انجام دهید
  • ایرانی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    آقاافزایش حقوقو ولش کنین.الان مهمترین مشکل کاهش قیمت دلاره
  • بازنشسته آموزش و پرورش IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    افزایش درصدی چندین سالی که انجام می شود و فاصله که چه عرض بکنم شکاف حقوقی بوجود آورده است که فقط باید حقوق متوسط به بالا را ایستا و حقوق متوسط به پایین را سر و سامان جدی داد و گرنه با تخصیص عدد ثابت آن شکاف بوجود آمده نه تنها ترمیم نمی یابد بلکه در جای خودش ثابت وجود دارد.
  • رحمان زمانی نژاد IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    فکر می کنم این آقا درست میکه چون سبک مدیریت ما به هیچ سبکی در تمام دنیا نمی خوره ودرست میکه البته ایشان علمی گفتند همان شیر تو شیر یا ... خودمن منظورشه .
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    با عرض سلام وخسته نباشید ببخشید از قبل که ما سابقه مون کم بود درصدی بود وحقوق ما نسبت به سابقه دارها کم بود میگفتن شما تازه کاری حالا حالا ها حقوق میگیرید ما داریم دیگه بازنشسته میشم بعدا حقوقمون کم میشه .....حالا نوبت ما که شده سابقمون بیشتر شده حالا همه اندازه هم باید حقوق بگیرند باز این وسط ما..
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    واقعا با این روش فرق بین رییس و آبدارچی چیه.؟
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    کسی که درباره حقوق ها تصمیم می گیرد نباید خودش ذینفع باشد .افزایش حقوق مساوی تورم تورم وتورم
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    منتظر چوب خدا باش کارمندان رسمی را روسیاه کردی
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    کارمندان رسمی نفت را به خاک کشاندی
  • سید محمد IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    انهای حقوق زیاد میگیرنند تا چند سال تساوی عدالت برقرار شود اگر ادعای انقلابی دارد با حقوق بالا چنین ادعای نکند یک قانون جامع وکامل یک بار قال این وضعیت را بکنندکه این طور نیست البته این فقط یک پیام بازی ببش نیست اگر گوش شنوا باشد برای رضای خدا حرف بزند یک حرف بس است این پیام های جنبه سرگرمی است
  • علی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    بدبخت مردم شدند موش آزمایشگاهی هر بی سوادی از راه میرسه تا راه بیافته پدر مارو درمیاره و نوبت بعدی میرسه میگه این نشد حالا یه مدل دیگه .!
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    اره اگه فکرقشر کم حقوق هستید به همه نفری7 میلیون اضاف کن.اگه راستگو هستی
  • بازنشسته IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    هرسال مسئله حقوق همیشه این مشکل راداشته متاسفانه. همیشه زمان اخرسال مسئولان به یادترمیم حقوقها می افتندوچون تصمیم گیرنده ها چنددسته اندهرکدام پیشنهادی میدهندمتاسفانه چرا بابودن قانون که مشخص کرده سالی یکبار انهم باتوجه به تورم بروز اجراوباعث تعجب که مسئولان دنبال اضافه کردن حقوقها به اندازه کمترین ح
  • دانیال IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    دولتی که فقط بلد است از صنعت صدقه بگیرد اکنون به کارگران صدقه میدهد . واقعا تاریخ نگاری هم میخواهد . شاید بی تکرار باشید ان شا لله .

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها