۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
باز هم منتظر قطعی اینترنت باشیم؟

پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: ما در آزمون‌های پیش روی دکتری و کارشناسی ارشد نیازی به اختلال اینترنتی در حوزه‌های برگزاری کنکور نداریم، اما برای آزمون‌های سراسری تا زمانیکه زیرساخت‌های امنیتی کامل فراهم شود و سیستم‌های درونی جایگزین شود تلاش داریم از قطعی اینترنت استفاده کنیم.

ایسنا: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نخستین نوبت کنکور ۱۴۰۲ بدون هیچ تقلب و در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، گفت: اینترنت در دو آزمون پیش‌رو یعنی آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری قطع نخواهد شد.

وی تاکید کرد: ما در آزمون‌های پیش روی دکتری و کارشناسی ارشد نیازی به اختلال اینترنتی در حوزه‌های برگزاری کنکور نداریم، اما برای آزمون‌های سراسری تا زمانیکه زیرساخت‌های امنیتی کامل فراهم شود و سیستم‌های درونی جایگزین شود تلاش داریم از قطعی اینترنت استفاده کنیم.

پورعباس در پایان با تاکید بر اینکه به احتمال زیاد آزمون سراسری ۱۴۰۳ به شکل الکترونیک برگزار خواهد شد، گفت: پاشنه آشیل ما در برگزاری این شکل از آزمون، "حوزه‌های برگزاری آزمون" هستند که تلاش داریم با مشارکت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان این زیرساخت‌ها را فراهم کنیم و سیستم‌های برگزاری آزمون‌های الکترونیک فراهم شود و احتمال زیاد آزمون ۱۴۰۳ که مبتنی بر صفحه‌های هوشمند است به صورت الکترونیکی برگزار شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها