۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
قیمت پراید بازهم رکورد زد / پژو ۲۰۷ در مرز ۹۰۰ میلیون تومان + لیست قیمت خودروها

روند قیمت خودرو در بازار همچنان صعودی است و به نظر می‌رسد که خودرو با اهرم دلار هر روز در حال بالا رفتن است.

فردای اقتصاد: بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز با ۸ میلیون تومان افزایش به ۵۱۸ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با ۱۸ میلیون تومان افزایش به ۵۴۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۰ میلیون تومان افزایش به ۵۸۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با ۳۱ میلیون تومان افزایش به ۸۸۳ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۲۱ تومانی به قیمت ۸۱۳ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۱۴ میلیون تومان افزایش به ۶۶۸ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۱۶ میلیون تومان افزایش به ۶۸۵ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۴۰۱ امروز با ۹ میلیون تومان افزایش به ۶۴۳ میلیون تومان و پژو پارسTU5 LX مدل ۱۴۰۰ نیز با افزایش ۸ میلیون تومانی به ۶۱۵ میلیون تومان رسید.

رکوردشکنی افزایش قیمت پراید، تیبا و کوییک

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز با افزایش ۱۱ میلیون تومانی به قیمت ۳۳۱ میلیون تومان رسید و مدل ۱۳۱ آن نیز با ۵ میلیون تومان افزایش به ۳۱۵ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۵۱ نیز افزایش قیمت داشت به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن با ۶ میلیون تومان افزایش به ۲۹۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با ۵ میلیون تومان افزایش به ۲۸۰ میلیون تومان رسید.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که تیبا صندوق‌دار مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۸ میلیون تومانی به ۳۵۶ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با ۹ میلیون افزایش به ۳۴۶ میلیون تومان رسیده‌ است.

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۳۵۴ میلیون تومان رسید و کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با افزایش ۱۱ میلیون تومانی به ۳۶۶ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به ۴۵۷ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با افزایش ۱۴ میلیون تومانی به ۴۷۴ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای دنا و سمند نیز افزایش یافت

انواع مدل‌های خودرو دنا نیز در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۶۶۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۷۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با افزایش ۱۴ میلیون تومانی به ۶۴۷ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز با ۳۰ میلیون تومان افزایش به ۸۷۳ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۸۱۹ میلیون به ۸۵۳ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای سمند نیز افزایش قیمت را شاهد بودیم به‌طوری که قیمت سمند LX EF7 مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به ۵۱۵ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۱۰ میلیون تومان افزایش به ۵۳۷ میلیون تومان رسید.

منبع: قیمت‌ها دیوار

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • مجید نصیری IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    چه خوب!!!!!!
  • عباس IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    سلام.واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
  • پرهام IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    مبارکهههههههههه هورااااااااااا ما چقدر خوشبختیممممممممممم
    • سید احمد IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      واقعا که حرفی برای گفتن نمونده 😭😭😭😭
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    این قیمتها از کجا تعیین می گردد کسی نیست پیگیری کند
    • محسن IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      پیگیری چی بکنن؟پیدا کن کسی سواد درستی داره تا بهش بشه اعتماد کرد..ادعا نمیکردن پشه رو تو هوا میزنیم
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    چراهیچ کس جوابگوی این تراژدی وفاجعه درزندگی مردم نیست
  • جعفر IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    خدا خونه باعث بانیشو خراب کنه که پیکانمو فروختم ودیگه تا آخر عمرم نمیتونم بخرمش خدا ازش نگذره داغ عزیزاشو ببینه
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    معنی این گرانفروشی وبازارهای کاذب چیست چراکسی کنترل نمیکندازطرفی خودروسازمیگویدضررمیکنم وازطرفی یک چهارم قیمت به دلال تقدیم میکندبالارفتن ارزیعنی ثروتمندراروزبه روزثروتمندترکردن وگداراروزبه روزگداترکردن
  • محمد حسن زاده IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    واقعا اینو جدی میگم با حقوق کارگری که هر روز داره اوضاع بدتر میشه خیلی ها که مثل من هستند افسردگی گرفتند و به سختی به زندگی ادامه میدن مگه میشه با تمام وجود کار کنی و باز هم حقوق برای ده روز جواب بده؟؟ چرا فقط وعده.. پس کی به داد ما کارگران میرسه.. قیمت‌ها روزی یکبار افزایش و حقوق سالی یکبار!!
  • محمد IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    آقای رئیس جمهور.. خواهشن خواهشن خواهشن کاری کنید.. حقوق ما کارگران بیشتر به یک خرجی چند روزه اول ماه تبدیل شده و ما هم خانواده داریم خرج داریم اجاره داریم ما هم دلمان میخواد سالی یکبار به مسافرت بریم اما نمیشه حتی شکم‌ خود را سیر کنیم..خواهشن کاری کنید شرایط برای ما خیلی سخت شده
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    قیمت کاه و فضولات ....هم رکورد میزنه ..خیر سر مسئولین بیسواد ...
  • مسعود IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    آیا واقعا به آن نقطه می رسیم که صبح از خواب بیدار شدیم ببینیم قیمتها نوسان صعودی نداشته باشد و قیمت هر چیز همه جا یکسان باشد.
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    علی برکت الله !!!! دولت و مجلس و ... اصولگرا را ببینید
  • Saeadeh IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    دولت کل کمبود بودجش رو جبران کرد بقیش دیگه مهم نیست که بدبخت شدی که شدی فدای یه تار موی اقا زاده هاشون
  • عبدالکریمرستمی RU ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    دوماه پیش می خواستم پراید مدل پایینی بخرم با80 میلیون گفتم غرعه کشی هر روز انجام میشه ماشین ارزان میشه یکنفر. بهم گفت خدا شاهده دروغ نمی گم گفت شنیدم پراید باید 600 میلیون بشه یک روستای بیسواد هم بود هنوز منتطرم ارزان بشه من پولم دادم به خرج خانه تمام شد حالا میدانم پرای تا یک میلیون به امید خدا

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها