برنامه کامل شمارش معکوس ۷ اسفند ۱۴۰۱

استراتژی مناسب در اسفندماه بورس

همراه با مهدی اصغرزاده کارشناس بازار سرمایه
۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
استراتژی مناسب در اسفندماه بورس

بورس روز گذشته یکی از تاریخی‌ترین صعودهای خود را رقم زد تا دومین هفته اسفند ماه برای بورس تهران رویایی آغاز شود. شاخص کل بورس طی معاملات دیروز با یک افزایش ۴.۹۶ درصدی همراه شد

بورس روز گذشته یکی از تاریخی‌ترین صعودهای خود را رقم زد تا دومین هفته اسفند ماه برای بورس تهران رویایی آغاز شود. شاخص کل بورس طی معاملات دیروز با یک افزایش ۴.۹۶ درصدی همراه شد که در کنار تاریخ ۱۵ تیر ماه سال ۱۳۸۷، سومین رشد تاریخی بازار سهام بوده است. ضمن اینکه شاخص کل پس از گذشت نزدیک به ۲ سال و نیم، بار دیگر مرز ۱.۷ میلیون واحدی را لمس کرد و به محدوده ۱.۷۳۸ میلیون واحدی رسید که از ابتدای شهریور ۹۹ تاکنون تکرار نشده بود. شاخص هموزن نیز همراه با شاخص کل بر این ریل صعودی سوار شد و افزایش ۴.۴۶ درصدی را تجربه کرد.

در شمارش معکوس امروز همراه با مهدی اصغرزاده، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی استراتژی مناسب معاملاتی در ماه اسفند پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز همراه با مهدیه علیجانی، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی معاملات بورس کالا در هفته گذشته پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رامین وطنپور IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    با درود فراوان. امروز از غرب مازندران عبور میکردم و به تعداد برگ درختان بنگاه ملکی می‌بینید و وقتی هم که از بورس صحبت میکنید پوز خندی زده و شما می‌خندند عملاً همه دلال شده‌اند و اثری از فرهنگ تولید دیده نمیشود و این عمق فاجعه روز بروز بیشتر میشود.
  • محمد IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    سلام لطفا درقسمت کیفت ویدئو هاتون کیفت صوتی رو هم اضافه کنید
    • فردای اقتصاد IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      باسلام نسخه صوتی برنامه‌ها در کانال تلگرام فردای اقتصاد موجود است. این برنامه را می‌توانید اینجا در تلگرام بشنوید: https://t.me/feghtesad