۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
راز سکوت احمدی نژاد لو رفت / احمدی نژاد نمی‌خواهد مانند رضا پهلوی و میرحسین باشد

احمد علیرضا بیگی، نماینده مجلس و از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد قصد نمک پاشیدن روی زخمی که به وجود آمده است را ندارند. در عین حال که بارها اعلام کرده‌اند که نسبت به شرایط موجود انتقاد دارند ولیکن به هیچ عنوان قصد نقش‌آفرینی در صحنه‌ای که بیگانه آن را آراسته است، ندارد.

دیده‌بان‌ایران: وی درباره علت سکوت خبری رئیس‌جمهوری اسبق ایران عنوان کرد: «برداشت من این است که ایشان حرف و اعتراض‌شان را در ابعاد مختلف نسبت به مدیریت و شرایط حاکم بر کشور و روابط بین‌الملل به وضوح بیان کردند و خبر از آمدن یک سیل دادند که متاسفانه این سیل آمد. با وجود اینکه معترض هستند و نقد دارند، قطعا هدف‌شان این نبود که در ردیف کسانی همچون رضا پهلوی یا میرحسین موسوی قرار گیرند.»

علیرضا بیگی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی‌نژاد قصد منتشر کردن بیانیه یا واکنش‌هایی از این دست را دارد یا خیر، بیان کرد: «ایشان قصد نمک پاشیدن روی زخمی که به وجود آمده است را ندارند. در عین حال که بارها اعلام کرده‌اند که نسبت به شرایط موجود انتقاد دارند ولیکن به هیچ عنوان قصد نقش‌آفرینی در صحنه‌ای که بیگانه آن را آراسته است، ندارد.»

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    احمدی نژاد زمانی هم که حرف میزد مردم می فهمیدند کاسه ای زیر نیم کاسه است ،در حالیکه اگر عده ای یک صدم حرفهای او را میزدند سر از اوین در می آوردند او در کما آزادی سخنرانی میکرد.
  • ناشناس IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    آقای احمدی نژاد چرا موضع خود را مشخص نمیکنه؟!!
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    احمدی نژاد خودش یکی از بانیان ایجاد زخم بوجود آمده است
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    احمدی نژاد فقط به دنبال برگشت به قدرت هست وگرنه اون موقع که رییس جمهور بود چیکار کرد مگه همین شخص نبود که میگفت تحریمها کاغذ پاره هستن مگه همین شخص نبود که اجازه ورود دستگاهای نظارتی به بررسی دولتش نمیداد و بعدها معلوم شد بزرگترین اختلاسها تا اون موقع در دولت ایشون انجام شده
  • علی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    احمدی نزاد هم به سهم خودش و به پشتیبانی سایه ها نامعلوم کشور و مردم را به سوی فلاکت برد به ریش مردم خندید می خندد خواهد خندید

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها