۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
تذکر جدی به وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان/ احکام جدید صادر می‌شود؟

یک نماینده مجلس به وزیر کار بابت باقیمانده متناسب‌سازی بازنشستگان کارگری تذکر داد.

ایلنا: عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان درجلسه علنی دیروز مجلس، در خصوص لزوم اعمال ۲۵ درصد باقیمانده متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به صولت مرتضوی وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی تذکر داد.

پیگیری‌های ما از کانون عالی بازنشستگان نشان می‌دهد که کمیته‌ای با حضور کارشناسان سازمان تامین اجتماعی برای بررسی میزان اعتبار لازم برای اجرای باقیمانده متناسب‌سازی و جزییات اجرای آن تشکیل شده است؛ علیرغم تشکیل این کمیته، هنوز خبری از زمان اجرای دقیق آن نیست.

اعضای کانون بازنشستگان می‌گویند: احتمال اینکه احکام جدید بازنشستگانِ مشمول قبل از پایان سال صادر شود، بسیار کم است.

این در حالیست که فعالان صنفی بازنشستگان بارها خواستار صدور احکام متناسب‌سازی قبل از پایان سال و پرداخت معوقات آن شده‌اند.

حالا بازنشستگان می‌پرسند آیا اجرای باقیمانده متناسب‌سازی سال قبل که باید از ماه ابتدای امسال اجرایی می‌شد، به سال آینده موکول می‌شود؟

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • بازنشستگان تامین اجتماعی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    خوردن حق بازنشسته ضعیف تامین اجتماعی گلویتان را خواهد گرفت و خفه تان می کند . آه و نفرین میلیونها بازنشسته و خانواده های آنها دنبال وزیر و ایادی او که حق این قشر ضعیف را نمی دهند همیشه دنبالشان می باشد .
  • غلامعلی حلواساز IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    قرار شد در اواخر سال 401 تناسب سازی انجام شود ک ب سال اینده بر خورد
  • یوسف مرادی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    اگر دولتها از 40 سال پیش تا حالا در امور صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی دخالت نمی کردند و پول این قشر زحمتکش را به کانون بازنشستگان تحویل میدادند حال ما بازنشستگان بهتر از این می شد ولی متاسفانه دولتها هم خودشان و هم بازنشستگان را بیچاره کرده . ففط خدا به داد ماها برید .
  • بازنشسته SG ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    با سلام متاسفانه کارمندان مظلوم دانشگاه ازاد که در اذر ماه بازنشست شدند و تامین اجتماعی حکم زد نه افزایش هنسان سازی شامل انها شد ونه افزایش حق اولاد و تاهل و....دانشگاه ازاد لذا عنایت کنند این بازنسته ها را هم جزو همسان سازی قرار دهند تا عدالت رعایت شود
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    این ۲۵ درصد باید از اول سال ۱۴۰۰ اعمال بشه مسئولان کانون بازنشستگان چرا پیگیر نیستین شما مثلا نماینده های جامعه بزرگ بازنشستگان تامین اجتماعی هستین تو رو خدا سال رو ب اتمام هست چرا کاری نمیکنید تکلیف همسان سازی رو مشخص کنید
    • سیدمحمدرضا IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      واقعابرای دولت رئیسی بایدگریست اصلا دراین کشورنیست
  • احمدی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    تشکرازنماینده محترم اصفهان
  • حمید IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    خدایا شکرت که من در زمان روحانی بازنشسته شدم یعنی الان می‌بایست برم با اهل و عیال جلوی کاخ ریاست جمهوری رئیسی روزه یا اعتصاب غذا بگیرم ..حالا باید مردم قدر شیخ حسن را بدانند و دعا کنند دوره سید ابراهیم عزیزدلم تمام شود

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها