۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
ماجرای تعطیلی سفارت انگلیس در ایران چیست؟

کاردار سفارت ایران در لندن گزارش ادعایی و تحریک‌آمیز یک نشریه صهیونیستی مستقر در لندن درباره برنامه ایران درخصوص بستن سفارت انگلیس در تهران را رد کرد.

خبرگزاری مهر: سید «مهدی حسینی متین» با انتشار پیامی در توئیتر، گزارش ادعایی نشریه "جویش کرونیکال" در این زمینه را «افکار واهی دشمنان علیه روابط عادی بین کشورهای غربی از جمله انگلیس و ایران» توصیف و تصریح کرد: اتهامات بی اساس و اخبار جعلی این نشریه قاطعانه تکذیب می‌شود.

گفتنی است، جویش کرونیکال (هفته نامه منتسب به یهودیان انگلیس) سه روز پیش با انتشار گزارشی ادعا کرده بود: ایران در حال تدارک برای بستن سفارت انگلیس در تهران با افزایش تنش‌ها بر سر طرح کشتار مخالفان و یهودیان مقیم بریتانیا است. این اقدام احتمالی، توسط مقامات ایرانی در جلسه محرمانه روز سه‌شنبه با سفرای عمان، کویت و امارات متحده عربی فاش شد.

این نشریه انگلیسی به نقل از یکی از افراد حاضر در این جلسه ادعایی مدعی شد: تهران قرار است مجموعه‌ای از تحریم‌های جدید را برای ضربه زدن به بریتانیا اعلام کند و این در حالیست که بستن سفارت انگلیس در ایران می‌تواند ضربه مهمی به منافع غرب در این کشور بزند و عملیات جاسوسی مهمی را که توسط انگلیس، اسرائیل و ایالات متحده انجام می‌شود، محدود کند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها