۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
صندوق‌ها به دستور چه کسانی بنگاه‌داری می‌کنند؟ 
داستان افول صندوق‌های بازنشستگی

موضوع «ناکارآمدی صندوق‌های بازنشستگی» برای دومین مرتبه در هفدهمین نشست «گفت‌وگوی فردا» مورد بحث و بررسی صاحبنظران و کارشناسان قرار گرفته است.

فردای اقتصاد: موضوع «ناکارآمدی صندوق‌های بازنشستگی» برای دومین مرتبه در هفدهمین نشست «گفت‌وگوی فردا» مورد بحث و بررسی صاحبنظران و کارشناسان قرار گرفته است.
در این نشست با حضور آقایان حجت میرزایی، محمدرضا فرهادی‌پور، حمیدرضا پورسلیمی، اسماعیل گرجی‌پور و احسان طاهری ضمن مرور و بررسی نمونه‌هایی از بنگاه‌های پرزیان و کسب‌وکارهای نامربوط با موضوع این صندوق‌ها، سوالات ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛
- چرا صندوق‌های بازنشستگی دچار عارضه بنگاه‌داری شدند؟
- عارضه‌های بنگاه‌داری توسط صندوق‌های بازنشستگی چیست؟
- راهکار برون‌رفت از شرایط نامساعد فعلی چیست؟

برنامه «گفت‌وگوی فردا» عصرهای جمعه در وبسایت فردای‌ اقتصاد منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مصطفی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    خب بعید میدانم که این نظر را نیز مثل سایر نظرات پخش کنید: ولی انصافا، کل برنامه رو 2 بار ببینید. حرفها چقدر جانب دارانه است. طرف استاد دانشگاه است کل حرفش این است که بله دولت احمدی نژاد آمد و مثلا کارمندان قراردادی را رسمی کرد و این باعث شد که شرکت ها مازاد نیرو پیدا کنند! این شد تحلیل؟!
  • پدرام بهمنی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    تا وقتی مدیریت و اداره صندوقهای بازنشستگی از دست دولت و مجلس خارج نشود و توسط مدیران و مجامعی از خود بیمه پردازان و بازنسشتگان مدیریت نشود وضعیت هر روز بدتر خواهد شد . بدیهی است هیچ دولت و مجلسی از منافع این ثروتی که صاحبان اصلی آن هیج نقشی در مدیریت و نظارت ندارند ، چشم پوشی نمیکنند .
  • سید IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    برنامه گفتگوی فردا برنامه خوبی هست اما نیاز به مجری قوی تری داره
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    صندوق های بازنشستگی بهتره با هم تلفیق بشه ممکنه سهام درصدی بخرن ولی لزومی بنگاه دار هم بشوند و کاندید تیم هیات مدیره بشوند شرکت های زیان ده یا واگذار یا زودتر تعطیل و کاکنان بیمه بیکاری دریافت کنن بعضی نامها برند هستندبا پول کم نباید انتظار داشت شرکت دولتی مدیر درجه یک بتونن استخدام کرد

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار