۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
وزیر اقتصاد آماده استیضاح می‌شود؟

عضو هیات رئیسه مجلس از طرح تقاضای استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی با ۱۴ محور خبر داد.

ایلنا: حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح استیضاح سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، گفت: با توجه به گرانی‌های اخیر در اقلام و کالاهای مختلف که مستقیم بر زندگی و معیشت مردم تاثیرگذار است، عدم ثبات در اقتصاد و اینکه تیم اقتصادی دولت جوابگو نیست و هرچه هم سوال کردیم، تذکر دادیم و به آقای رئیس‌جمهور گفتیم فایده نداشت، ادامه این مسئله دیگر قابل توجیه نیست، تصمیم به طرح استیضاح گرفتیم.

وی افزود: در میان تیم اقتصادی دولت، کسی که باید پاسخگوی این وضعیت باشد وزیر اقتصاد است. لذا استیضاح وزیر اقتصاد را با ۱۴ محور طراحی کرده و در کارتابل نمایندگان بارگذاری کردم.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت. البته پیش از این هم استیضاح هایی برای وزیر امضا شده است و این تنها استیضاح برای ایشان نیست.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ایرانی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    خداوند از سر تقصیر و کوتاهی شما نمایندگان مجلس نگذرد که در حقیقت نماینده تنها کسی که نیستید همون ملت بدبخت هست که موقع انتخابات می‌شوند ولی نعمت شما.اما بعد از ورود به مجلس دیگر برای شما هیچ ارزشی ندارند.و شما آقایان دنبال منافع شخصی خودتون و جناح های وابسته به اون هستید. مسئول بدبختی مردم شما هستید
  • جواد دزکی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    کاش خود اقای رئیسی استیضاح میشد با این وضعیت که پیش میره پایان دولت اقای رئیسی دلار میشه 300 هزار تومان و نصف مردم ایران از گرسنگی خواهند مرد

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها