برنامه کامل شمارش معکوس ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نکات مهم برای بورس ۱۴۰۲

همراه با محمد ناطقی کارشناس اقتصادی و بازار سرمایه و همراه با مهدیه علیجانی کارشناس بازار سرمایه
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
نکات مهم برای بورس ۱۴۰۲

بورس روز گذشته در ادامه عرضه‌هایی که طی روز چهارشنبه شروع شده بود، معاملات خود را با رنگ سرخ آغاز کرد و تا نیمه بازار نیز شاهد تغییر روند قابل توجهی در معاملات نبودیم.

بورس روز گذشته در ادامه عرضه‌هایی که طی روز چهارشنبه شروع شده بود، معاملات خود را با رنگ سرخ آغاز کرد و تا نیمه بازار نیز شاهد تغییر روند قابل توجهی در معاملات نبودیم. با این حال اما به نظر می‌رسید که فعالان بورس تهران در انتظار خبرهای برجامی، با احتیاط عمل می‌کردند و شاهد روندی نزولی و کم‌شتاب بودیم که با انتشار خبرهای حوزه انرژی اتمی، با تحولاتی روبرو شد. شاخص کل بورس در نهایت طی روز جاری معاملات خود را با یک کاهش ۱.۸۴ درصدی به پایان رساند و بار دیگر به زیر مرز ۱.۸ میلیون واحدی برگشت. در سمت دیگر اما شاخص هم‌وزن که تحت تاثیر معاملات بهتر برخی گروه‌های کوچک بود، به یک کاهش ۰.۹۱ درصدی بسنده کرد و عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت. ارزش معاملات خرد سهام در بازار امروز عدد ۷۴۷۴ را به ثبت رساند و شاهد خروج ۹۸۶ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

در شمارش معکوس امروز همراه با محمد ناطقی، کارشناس اقتصادی و بازار سرمایه، به بررسی چشم‌انداز متغیرهای تاثیرگذار بر بورس ۱۴۰۲ پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز همراه با مهدیه علیجانی، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی معاملات بورس کالا در هفته گذشته پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد فیضی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    با عرض سلام و ادب با تشکر از برنامه خوبتون لطفا نسخه صوتی را هم قرار بدید
  • احمد رجبی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    سلام. ضمن تشکر از برنامه مفیدتان، به نظر بنده یک موضوعی که توسط اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان بازار سرمایه ای که دعوت میکنید نادیده گرفته میشود بحث الحاق ایران به FATF است. کارشناسان صرفا برجام را تحلیل میکنند در حالیکه بیش از نیمی از تحریم های ما مربوط به FATF است و برجام بدون FATF کاربردی ندارد.